Gå til innhold

Krise...XP3200 med bøyd pinne...!


Anbefalte innlegg

fikk en XP3200+ i posten her om dagen fra en nettbutikk..skulle montere den i går og sjekket da som vanlig nøye pinnene under CPU...der ser jeg "selvfølgelig" at en pin i hjørnet er benda litt på skrå...ikke helt flatt ned heldigvis men nok til at det er lett å se at den er benda. oppe på CPU kjerna..(helt ute på kanten..) vises også to svært små blå/hvite flekker som ikke er rusk...disse er nesten ikke synlige så de er svært små. hva gjør jeg..?tar en pinsett og retter ut pinnen og prøver den eller burde jeg bare returnere den uten å prøve den..(vil ikke miste garantien..)..CPU,en var selvfølgelig bare pakka i antistatisk POSE og trappa ned i ei eske full av pappstrimler....! ikke rart den har blitt bøyd..! bør jeg vente til mandag og kontakte butikken før jeg gjør noe eller hva mener dere....? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den CPU'en har ikke fått mye juling etter mitt skjønn. Jeg ville ha pyntet på pinnen litt og satt den i maskina. Jeg er riktignok litt gambler av natur, men jeg tror ikke den er varig skadet. De prikkene du ser ville jeg ikke ha brydd meg om, så lenge de ikke går over elektriske baner.

 

Ta meg gjerne for å være påståelig, men det var min mening :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...