Måhanypc Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei Holder på å sette samen en ny pc og jobber nå med valg av harddisk. Er det noen som har erfaringer og kan si meg hvilken som er best av denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124220&cks=PRL eller denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302258&cks=PRL Er det fornuftig å anta at den som er dyrest er best? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 I akkurat dette tilfellet: Ja. Den dyreste her kommer nemlig både med dobbel cache og med NCQ som kan forberede ytelsen. Men så spørs det bare om du virkelig har et så stort behov for ytelse fra harddisken da Lenke til kommentar
Måhanypc Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Tja, vet vel egentlig ikke hvor mye ytelse jeg trenger Jeg vil bare ha en disk som går raskt og stille. Forskjellen i pris er jo ikke så stor så jeg tror jeg går for den dyreste Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Tja, vet vel egentlig ikke hvor mye ytelse jeg trenger Jeg vil bare ha en disk som går raskt og stille. Forskjellen i pris er jo ikke så stor så jeg tror jeg går for den dyreste Takk for hjelpen. Maxtor er vel ikke så kjent for å gå stille, ville heller ha ventet på at Seagate får dobbel cache Lenke til kommentar
-=Super-Geir=- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ehh? Ta deg en tur på PSdata.no og sjekk ut denne Ellers er jo Samsung ganske flinke med diskene for tiden. Har hatt 2 stk Deskstar disker (Tidligere IBM) Begge kræsjet og ødelagt... Samme med Maxtor diskene 2x80 gb'ere i RAID o... Holdt i 3 mnd. Det er hvertfall mitt råd til deg: Western Digital eller Samsung MYE billigere var de også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå