asad Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Blir det noe særlig folk på byen idag? Eller er ting stengt? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Våkna en dag for seint, eller? Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 var ikke ute igår. passa ikke. jeg og flere kompiser har planer om å stikke ut. Er det noen som vet eller?SIden vi har tenkt å begynne å vorse snart. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Tja. hvor bor du? hvor gammal er du? Edit: Hvis du er 20 eller eldre og bor i moss, er ihvertfall lucky åpent idag. Ellers vet jeg ærlig talt ikke.. kan hende det blir mye på byen idag, eller så kan det hende det blir veldig dårlig. Den som drekker får se. Endret 1. januar 2005 av ParaNode Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Tja. hvor bor du? hvor gammal er du? Edit: Hvis du er 20 eller eldre og bor i moss, er ihvertfall lucky åpent idag. Ellers vet jeg ærlig talt ikke.. kan hende det blir mye på byen idag, eller så kan det hende det blir veldig dårlig. Den som drekker får se. bor ikke langt unna oslo. Er 20 ser ikke ut som det blir noe av den turen nei. jaja. får ta det neste uke. Endret 1. januar 2005 av asad Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) folk gidder jo ikke svare egang. damn. Tror jeg kutter ut dette nicket fast, og kun bruker mitt jentenick. ëdit: I keed I keed. Endret 1. januar 2005 av asad Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 SO3 stoff tas i SO3. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg