Gå til innhold

Samsung SyncMaster 173T flimrer og blir svart.

Shotgun

Anbefalte innlegg

Har et svært irriterende problem med skjermen. Fra tid til annen blir skjermen svart i noen sekunder, for deretter å gå tilbake til vanlig skjermbilde. Dette er problematisk når jeg for eksempel spiller, eller hvis jeg skriver. Har nytt skjermkort (Radeon 9800Pro) Tror ikke det er skjermkortet, for den var slik med det forrige også. Men nå er det mer hyppig. Er det noen som kan tenke seg hva det er, og som kunne tenke seg å hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et svært irriterende problem med skjermen. Fra tid til annen blir skjermen svart i noen sekunder, for deretter å gå tilbake til vanlig skjermbilde. Dette er problematisk når jeg for eksempel spiller, eller hvis jeg skriver. Har nytt skjermkort (Radeon 9800Pro) Tror ikke det er skjermkortet, for den var slik med det forrige også. Men nå er det mer hyppig. Er det noen som kan tenke seg hva det er, og som kunne tenke seg å hjelpe meg?

hehe, jeg har det samme problemet. Hva slags kjøler har du på skjermkortet ditt?

Jeg har Samsung 753dfx, etter driver innstallasjon eler lignende er skjermen veldig treig. Blir svart og returnere i samme skjermbilde. jeg skal bytte kjøler på skjermkortet, sier ifra åssen det går :)

Mvh Stian_A

Dra opp Hertzen litt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...