Kyppre Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hei, Kjøpte meg deler og bygde sammen min egen data, har ingen erfaring med dette så lurer på om det er jeg som har gjort noe galt eller hva som skjer... Når jeg spiller Warcraft3 så plutselig henger både lyd og bilde seg, når jeg skal kjøre 3dMark 2001 så forsvinner bilde, og på skjermen står det "No Signal". Jeg har installert alt av drivere og DirectX9 og greier. Jeg har Win2k på dataen nå og jobber med å få fiksa meg WinXP. Takk for all hjelp!!!!!! Endret 1. januar 2005 av Kyppre Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvilken maskinvare har du? Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Kjøpte en pakke fra komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302019&cks=PRL og Skjermkort: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305051&cks=SER Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 I denne "pakken" fra komplett er det jo bare hovedkort, CPU, CPU kjøler og minne. Det betyr at du har strømforsyning, kabinett, CD/DVD drev osv. fra før. Jeg er mest bekymret for din strømforsyning, det kan tyde på at det er for liten. Kan du opplyse om ALLE delene til din PC, spesielt all info om strømforsyningen? Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Tok resten av delene fra min gamle data, dvd-rom, lydkort... Kabinettet jeg kjøpte til den nye dataen er Artic Cooling Silent Case Miditower m/350W m/ Aktic PFC. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 PSUen er nok i det minste laget. Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 hmm, er det vanskelig å sette inn ny? og hva slags psu er å anbefale? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hmm, er det vanskelig å sette inn ny? og hva slags psu er å anbefale? Hvilken pris vil du opp i? Nei det er ikke vanskelig å sette i en ny. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Spesiell PSU vanskeliggjør oppgradering skriver hardware.no i testen av Artic Cooling T1. Kan bli eit problem der, men skjønner ikkje kvifor det er PSU som problemet, 350W bør holde til ditt bruk og Seasonic skal lage gode PSU'er. Mvh Espen Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 PSUen er nok i det minste laget. Jeg kjører 3000+, 1024 RAM, 9800Pro med VGA silencer, trådløst kort, 2 LEDs, 1 160GB Samsung, 1 250GB Hitachi, 1 NEC 3500ag og en kortleser i et Antec Aria med 300W strømforsyning, så jeg tror du tar grundig feil med det utsagnet ditt... Greit at GeForce-kortet kanskje drar LITT mer strøm, men ikke så mye mer. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kanskje det kommer bort når du oppgraderer til Win XP Har du de nyeste skjermkortdrivere? Sjekk om CPU vifta sitter skikkelig, det høres ut som om pcen din klikker når den må "jobbe" hardt. Hva er tempen på CPU? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Høres mer ut som en software feil.. lydkort/skjermkort driver er installert regner jeg med? De nyeste? Du har vel også installert Win 2k på nytt etter du byttet ? Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Ok, takker for alle svar, men skal ta all ære for denne feilen selv leste andre folks erfaringer med kortet og så en som skrev om den "eksterne strømmen" til kortet..... EKSTERN STRØM????? jammen det kan hende det hjelper om jeg setter inn den strøm ledningen da, takk for all hjelp folkens, tror jeg fant feilen : Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 PSUen er nok i det minste laget. Jeg kjører 3000+, 1024 RAM, 9800Pro med VGA silencer, trådløst kort, 2 LEDs, 1 160GB Samsung, 1 250GB Hitachi, 1 NEC 3500ag og en kortleser i et Antec Aria med 300W strømforsyning, så jeg tror du tar grundig feil med det utsagnet ditt... Greit at GeForce-kortet kanskje drar LITT mer strøm, men ikke så mye mer. Du skjønner ikke det at alle PSUer er forskjellige? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 tror at dette problemet har lite med PSUen å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå