radisson Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg vil anbefale alle som skal kjøpe laptop/stasjonær pc hvor pris er veldig viktig til å ta en titt på dell sine pc'er de kjører fri frakt - 2x ram og online avslag kampanje på utvalgte pc'er man kan få en stasjonær pc levert på døra til 2096 kroner uten skjerm stasjonære: http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs bærbare: http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs Har irritert meg at når de nå kjører denne kampanjen så har jeg ikke behov for noen pc'er Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 WOW! Til 2000kr for en PC er det nesten så jeg bestiller selv. Bare synd at den kommer med Intel Extreme Graphics og ikke har AGP-port. Da er den *KUN* dugbar som server nå og i evig tid liksom. Noen som vet noe om støynivået på denne maskinen? (Den til 2100kr altså) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 det er jo ikke akkurat en super pc , hvertfall ikke noe for meg. men det er vel noe slik bestemor skulle hatt Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) det er jo ikke akkurat en super pc , hvertfall ikke noe for meg. men det er vel noe slik bestemor skulle hatt Selfølgelig er det ikke en super PC du får til 2000 kroner, du skal kunne passe lite om data for å ha slike forhåpninger. Men til mine behov som pc nr. 2 tror jeg faktisk at den ville passet veldig bra Edit: Ser forresten ut til at PCen faktisk kan brukes til enkelte eldre og lite krevende spill også allikevel. Samt at en jo kan få seg et PCI-skjermkort dersom det skulle være for ille. Se tråden Endret 1. januar 2005 av Blib Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Man får jo en Windows-lisens, og den er ikke billig bare den. Så kan man jo pelle burken i stykker og bruke delene til diverse. Masse "bang for the buck" her ;-) EDIT: Må nesten le litt. 1285 kroner i tilleg for å bytte ut 40GB disk med en på 160GB. Får jo kjøpt 200GB til en del under 1000-lappen nå...og i tillegg "tar" de jo den opprinnelige disken. Det er vel ingen tvil om at Dell ikke tjener penger på basismodellene her, men på service og oppgraderinger. Endret 1. januar 2005 av Muffinman Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Heh, tenk så fett det hadde vært om Dell i tillegg hadde tilbudt Linux på disse PCene da. 1500kr eller noe sikkert. Sweeeeeeeeeeeeet Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 men det er vel noe slik bestemor skulle hatt Ganske eni med deg der ja Lenke til kommentar
Goodie Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Får ikke opp noen PCer til ca 2000, billigste jeg ser på Dell sine sider er 3.985,-. Noen som har direkte link til tilbudet? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 http://commerce.euro.dell.com/dellstore/co...=nodhsdimen&v=d Og huk av for service. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Får ikke opp noen PCer til ca 2000, billigste jeg ser på Dell sine sider er 3.985,-. Noen som har direkte link til tilbudet? Dimension 2400 Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Dimension 3000 er vel et bedre kjøp. For et par hundrelapper får man her en Celeron D og 2x256MB i dualchannel. Man får ikke kjøpt en slik rambrikke løst engang for prisforskjellen. Lenke til kommentar
Goodie Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 http://commerce.euro.dell.com/dellstore/co...=nodhsdimen&v=d Og huk av for service. Takk Fant noen noen erfaringer om støy (positive og negative) her: http://forums.dealcatcher.com/m_140800/tm.htm Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Nå fikk jeg lyst på en.. ... men har jo server... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hva med Dimension 3000 Du får en celeron D og 512 MB ram til 250 kr exstra EDIT Muffinman var litt raskere ute ;D Endret 1. januar 2005 av taz Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Hva med Dimension 3000 Du får en celeron D og 512 MB ram til 250 kr exstra Den var jo enda bedre... fa** også, kommer sikkert til å kjøpe en Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Det ble en Dimension 3000 i faderen..Blir en grei og ikke minst billig oppgradering fra hans gamle celeron 366MHz,384MB ram Endret 1. januar 2005 av taz Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Noen som vet om en test som viser forskjellene mellom de to CPUene på disse da? Lenke til kommentar
whom Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hvordan blir hvis man skulle kjøpt alle delene (eller tilsvarene) og bygget selv? Da uten WIN licence, da mange har det fra før... Jeg ser de nevner noe om å doble ram uten pristillegg, vil det si at hvis vi kjøper 256 mb brikke, så får vi i stedet en 512 brikke\2x 256? Endret 1. januar 2005 av Deuz Lenke til kommentar
durabit Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Dimension 3000 er vel et bedre kjøp. For et par hundrelapper får man her en Celeron D og 2x256MB i dualchannel. Man får ikke kjøpt en slik rambrikke løst engang for prisforskjellen. Virkelig et bra kjøp. Jeg prøvde å lage en tilsvarende maskin på komplett.no og med XP Home overskred jeg 3000. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 For "bare" 961kr får du winxp pro istede for home Og hør på dette: Det er 2168kr i TILLEGG om du skal oppgradere til dvd-brenner, så her er det vikig å ha tungen rett i munnen når du går nedover avkryssningslisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå