Howard Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 2005: Dobbelkjernens år Vi ønsker det nye året velkommen og tar en titt på hva som venter oss på hardware-fronten. Synes du 2004 ble et langt gjesp? 2005 blir garantert mer spennende. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ah, nydelig artikkel. Bare synd jeg ikke skal oppgradere på en stund Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Blir Smithfield en superdyr Extreme Edition-prosessor? Vil prisen per MHz synke selv om AMD og Intel ikke øker frekvensen, så man for eksempel kan "få" en Pentium 4 på 3.4GHz med 2MiB cache til under 1500 kr neste sommer? Jeg ser frem til OLED-skjermer, men jeg vet ikke helt om de "gjør sitt inntog" for fullt i 2005. Muligens utvikler LCD seg så langt først at OLED ikke blir "best til alt" likevel, kanskje ikke best pris, i hvert fall. Godt nytt år! *fjernet masse smileys* Endret 1. januar 2005 av el-asso Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 skal oppgradere etter sommern, gleder meg til å kjøpe masse fine komponenter til en billig penge. 20" lcd til 5K høres fristende ut godt nyttår alle barn cynosure Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 mye bra her ja. Godt Nytt år Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 æ glær mæ Oversatt fra trøndersk til norsk: "Jeg gleder meg " Det gjør jeg og! Blir et spennende år - bare synd at jeg kjøpte helt ny PC (socket754) i sommer - så det blir tvilsomt noe nytt på meg i 2005 med untak av kanskje grafikkort. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kjempegod artikkel! Jeg skal vel snart oppgradere jeg og Men så spørs det på lommeboka da : / Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg mener R520 fra ATI og NV50 fra nVidia blir mer spennende enn dual core CPU'er fra AMD og Intel da. En FX-57 90nm CPU fra AMD som kan kanskje klokkes til 3.2 Ghz på luft gir nok en ytelse som vi ikke får se med dual core før slutten av 2006. Eller hva dere? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Dette blir fantastisk med dobbelkjerne CPU'er + 2x skjermkort i en maskin Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Dette blir fantastisk med dobbelkjerne CPU'er + 2x skjermkort i en maskin 2cpu og 2 skjermkort = mer varme og større PSU , men ytelsen blir formidabel! Bra artikkel Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Mye spennende som kan skje i 2005 ja Kjenner at oppgraderingslysten stiger Dobbelkjerne, R520, hvem vil ikke oppgradere til noe slikt? Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 gleder meg bare til HDtv jeg:) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kjempe bra artikkel Håvar Nå ble jeg ganske spent selv. Ingen som har hørt om dobbelkjerneprosessor på s478? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 HDTV har faktisk kommet til Norge nå, det startet vel offisielt for 13 timer og 41 minutter siden... Dobbeltkjerne høres spennende ut, kanskje det blir det neste gang... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) var det ingen som var ute i går? jeg er jo drita enda, og klarer såvidt å lese artikkelen, og her sitter dere og skriver? .. på første nyttårsdag??? hw.no leverer igjen... Endret 1. januar 2005 av Xvani Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 dual cores er fint nok.. jeg får bare håpe at software bransjen (spesiellt spill) klarer å utnytte mulighetene bedre enn de har gjort til nå... Lenke til kommentar
apwr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 En veldig bra og informerende artikkel! Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Takk for en interessant artikkel og godt nyttår til dere også! Selv tror jeg 2005 blir 64-bits året først og fremst, da både Windows x64 og Solaris x86-64 blir tilgjengelig. AMD vil også lansere et alternativ til Centrino omtrent samtidig med Intels "Sonoma", og AMD vil også lansere prosessorer ("Lancaster") som både er raskere og mer strømgjerrige enn Intels Pentium M. Kanskje blir 2005 bærbare PCens år? Dobbelkjerne vil få sitt inntog i år, men først og fremst for tjenere for AMD sin del. Mot slutten av året for desktop og bærbare både fra Intel og AMD (samt VIA!) tenker jeg. Se opp for overraskelser her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå