batezz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har nettop kjøpt følgende: Shuttle SB83G5 Powercolor X800PRO 256 1024 c2 pc3200 corsair ram Intel p4 3.4 Maskinen har smartfan system så den er rolig når jeg ikke bedriver stort. Hele opplegget er i grunn myntet på TG ettersom at jeg har kjøpt shuttle og LCD men problemet er at hvis jeg prøver å spille f.eks HL2 så bråker den noe helt sinnsykt. Det er nesten som om noen støvsuger rett vedsiden av øret på meg. Derfor lurte jeg på om det finnes muligheter for å støydempe en shuttle av den typen. Jeg tenkte på å kanskje bytte ut viften eller drastiske mods med vann, men tror det kan bli vrient ettersom at det er heatsinks og svært lie plass nedi der. Håper på noen gode tips. (min første gang her) Lenke til kommentar
_bob_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg regner med du kan stille inn viftehastigheten i bios. Jeg kan hvertfall det med min shuttle Hilsen _bob_ Lenke til kommentar
batezz Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Joa, den er jo grei men da kan den jo gå kjempevarm pluss at den vil alltid holde seg på medium støynivå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå