dmx Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hei sann! En venn av meg har just fått installert inn nytt HK (samtlig ny PSU) og har fått noen problemer. Da han startet maskinen og da den var helt stabil, skulle han koble til USB ting (som for eks. webcamera) men så kunne ikke Windows merke at det var noe koblet til. Han prøvde med alle USB portene, til og med de originale på HK, men Windows kunne bare ikke merke og auto installere de nye hardware. HKet hans: MSI K8N NEO FSR Hovedkort for S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300868&cks=PRL ) Han har prøvd å laste ned noen drivere som for eks. USB 2.0, men desverre så hjalp det ikke Min venn bruker SP1. Takk for hjelpen. Endret 1. januar 2005 av dmx Lenke til kommentar
Siraricus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Det er meg som er vennen Tenkte jeg endelig skulle registrere meg her, takk for videre hjelp. Endret 1. januar 2005 av Siraricus Lenke til kommentar
dmx Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Det er meg som er vennen Tenkte jeg endelig skulle registrere meg her, takk for videre hjelp. du kan overta herfra. Endret 1. januar 2005 av dmx Lenke til kommentar
bengh Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Enable USB i Bios ! Enable også 1.1/2.0 compabilitet der det finnes også i bios. Du trenger ikke usb drivere i XP. Det er inkludert i systemet via SP1 og eksterne drivere kan bare lage ekstra krøll. Det finnes imidlertid forsatt USB 1.1 enheter som ikke vil snakke med USB 2.0. Hal selv en USB hub i skjermen som bare lager krøll for mit Abit NF7 v2, så den har jeg koblet fra. Lykke til Lenke til kommentar
Siraricus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Takk skal du ha! Dette skal vi prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå