Feanor Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hva er best?: casio exilim z55, canon ixus 40 eller pentax optio x.. Det er de kameraene jeg har sirklet meg inn på.. hva tror dere? ixus koster jo bare 2800 på elkjøp nå.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ixus er nok best på bildekvalitet, men søk på disse kamera her på forumet, så kan du lese mer om de. Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 i akams test får jo ixus dårligere terningkast enn z55 på bilde/optikk... er jo nevnt spesielt i konklusjonen at det har uskarp optikk..... :S Lenke til kommentar
jendor Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har et IXUS 400, forgjengeren til IXUS 40 vel, og et Nikon 885. Synes det gamle Nikon-kameraet gir bedre bilder enn IXUS'en. Vet ikke om det hjelper deg stort da, men det er ihvertfall min erfaring... Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 ble et casio z55 gitt.... satser på at det blir bra... var veldig i tvil men... Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 ble et casio z55 gitt.... satser på at det blir bra... var veldig i tvil men... Er et godt kamera! Min bror har det og jeg har årøvd det litt i jula! Det eneste jeg savner er mere kontroll over manuelle innstillinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå