Gå til innhold

Akam.no: Jeg har lyst til å skrive en artikkel...

Anbefalte innlegg

Hei. Som sagt, jeg har lyst til å skrive en artikkel. Jeg har nettopp skaffet meg ett av markedets aller minste kameraer: Mustek gSmart mini 2.

Jeg har allerede begynnt å teste det for min egen del, men vet at det er mange som lurer på om dette "lekekameraet" fungerer i det hele tatt og evt. om bildene blir se-bare.

Har du noe standard fremgangsmåte eller noe jeg bør vite? Finnes det noen form for motytelser/frynsegoder ved å skrive en artikkel?

mvh. Simen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

> Har du noe standard fremgangsmåte eller noe jeg bør vite?

Sannsynligvis kan du skrive akkurat som du vil, f.eks. i Word. Legg ved eventuelle bilder ved siden av.

> Finnes det noen form for motytelser/frynsegoder ved å skrive en artikkel?

Ikke per i dag. Men du vil selvsagt få heltestatus i hele foto-Norge. Vi arbeider med at medarbeiderne skal kunne få en provisjonsinntekt, men dette ligger litt frem i tid.

MLW

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-08 12:56, Simen1 skrev:

Jeg har nettopp skaffet meg ett av markedets aller minste kameraer: Mustek gSmart mini 2.

Ser fram til test på nettopp et sånt kamera - håper du har en god testbenk, at testen er omfattende.

For egen del vil jeg tilføye, at en god test = 'knusktørr' og saklig ( uten forserte, forvirrende innslag av humor og annet uvedkommende fyllmateriale ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...