Simen1 Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Hei. Som sagt, jeg har lyst til å skrive en artikkel. Jeg har nettopp skaffet meg ett av markedets aller minste kameraer: Mustek gSmart mini 2. Jeg har allerede begynnt å teste det for min egen del, men vet at det er mange som lurer på om dette "lekekameraet" fungerer i det hele tatt og evt. om bildene blir se-bare. Har du noe standard fremgangsmåte eller noe jeg bør vite? Finnes det noen form for motytelser/frynsegoder ved å skrive en artikkel? mvh. Simen Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Foreslår at du tar kontakt med Martin L. Wirak ([email protected]) direkte, så kan han fortelle deg hvordan ting funker. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 > Har du noe standard fremgangsmåte eller noe jeg bør vite? Sannsynligvis kan du skrive akkurat som du vil, f.eks. i Word. Legg ved eventuelle bilder ved siden av. > Finnes det noen form for motytelser/frynsegoder ved å skrive en artikkel? Ikke per i dag. Men du vil selvsagt få heltestatus i hele foto-Norge. Vi arbeider med at medarbeiderne skal kunne få en provisjonsinntekt, men dette ligger litt frem i tid. MLW Lenke til kommentar
Zink Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 12:56, Simen1 skrev:Jeg har nettopp skaffet meg ett av markedets aller minste kameraer: Mustek gSmart mini 2. Ser fram til test på nettopp et sånt kamera - håper du har en god testbenk, at testen er omfattende. For egen del vil jeg tilføye, at en god test = 'knusktørr' og saklig ( uten forserte, forvirrende innslag av humor og annet uvedkommende fyllmateriale ). Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Ville bare si at jeg har tatt en haug med bilder og artikkelen er på vei. Hold pusten noen dager til så er den på nett. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Glimrende! Artikkelen kan sendes til [email protected]. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå