Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Japanesiske vakter er rare Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 :!: service instilte om ikke annet Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Dette er ikke morsomt, det er sånn det er i japan, trangt på kollektivtraffikken. Ikke noe i humor å gjøre !! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg lo, da må det være morsomt. Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg skal i alle fall ikke klage på at jeg ikke får sitteplass på t-banen igjen.. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Slik er det i Japan, det er så fullt at en stor del av arbeidsoppgaven er akkurat å stue folk inn i vognene på den måten. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja, dette er daglig kost i Tokyo. Folk stues sammen som kveg. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er det rart? 80 millioner mennesker i et land like lite som Norge.. Og Tokyo er jo helt villt! Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvis jeg drar til Tokyo, klarer jeg meg fint uten en visitt til undergrunnsbanen. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hehe, var morsomt. Men alikvel fikk det meg til å innse hvor heldige vi faktisk er i å bo i ett land som dette. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvis jeg drar til Tokyo, klarer jeg meg fint uten en visitt til undergrunnsbanen. Det er jo bare å skanne etter pene japanske jenter og bli presset mot de! Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Det er jo bare å skanne etter pene japanske jenter og bli presset mot de! BTW: Tror jeg må dra til japan og sitte under rulletrappene på kjøpesentrene når skolen er over. Tenk på alle de jentene med skoleuniform med skjørt som drar opp de rulletrappene? Endret 2. januar 2005 av eMPea Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 tror du virkelig at de er like kjernekar som her i landet og står i rulletrappa? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 tror du virkelig at de er like kjernekar som her i landet og står i rulletrappa? Nei, sikkert bare idioter der nede.... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 haha snakk om sill i tønne Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dette er jo bare morro Har selv opplevd det samme da jeg bodde 1 mnd i Shanghai. Akkurat når man trodde t-banevognen var full, så presset det seg inn 50stk på neste holdeplass.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå