Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 I det siste har jeg begynt å få denne merkelige feilmeldingen i DC++. Meldingen popper opp ca. hvert 5. minutt, noe som er veldig irriterende! Men det rareste er at det står jeg skal sette inn en diskett i stasjon F: som er en DVD-brenner... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Ta vekk sharen på F: Endret 1. januar 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
dmx Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 haha, har du delt det eller no sånt? hvis du har gjort det så må du ta det vekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Deler ikke noe på stasjon F: Alt jeg deler ligger på stasjon D: Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ..det første som slo meg var at det er en feilmelding som DaemonTools forårsaker; hvis du har mounta ei fil som ligger i en CD/DVD -rom, også har du tatt ut discen, så den ikke finner orginalen... Men, det er vel ikke det som er løsningen, sikkert!? Det var bare det første som slo meg.. det der med "finner ingen diskett i F:" -meldingen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er nok ikke det nei, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå