TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 heheh, det her høres sikkert ganske teit, og er sikkert ikke postet på riktig sted, men er ikke farlig å svare. Det er jeg som får advarsel hehe, for 2-3-4år siden gikk det en skatte jakt serie på TV3. Det var en halv-asiatisk kvinne ved navn "Sydney" i serien, hun jakta på skatter... hehe jaja, ganske opplagt.. Men allikevel, jeg veit ikke hva den serien heter! Det var en hjelpe fyr til Sydney, som hadde en Engelsk, ganske fæl aksent. (hvit mann) Mvh Stian_A Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er det Relic Hunter du tenker på? Hvordan klarte du å poste her, og ikke i film/TV kategorien Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Er det Relic Hunter du tenker på? Hvordan klarte du å poste her, og ikke i film/TV kategorien ehehhehe, det var sent.. Kanskje jeg hadde tatt meg emn pils eller to? Godt nytt år da.. Skal sjekke om det er hu. Mvh Stian_A Jepp, det er riktig. takk skal du ha Endret 1. januar 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fint, da stenger vi denne grunnet feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg