MacManus Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kor er bergenseren? Noen må jo vinne dritten! Godt poeng. Men tror faktisk Bergensere hater trøndere mer enn østlendinger! Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kor er bergenseren? Noen må jo vinne dritten! Godt poeng. Men tror faktisk Bergensere hater trøndere mer enn østlendinger! Burde i såfall vært Brann og Rosenborgsupporterer... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kor er bergenseren? Noen må jo vinne dritten! Godt poeng. Men tror faktisk Bergensere hater trøndere mer enn østlendinger! Burde i såfall vært Brann og Rosenborgsupporterer... Det er kanskje først og framst dem. Men nå har jo Brann helt enormt med Brann supportere! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har ikke likt noen av bergenserene som har vært med i BB. Tilfeldighet? Tviler. Det er helt utrolig at de gidder å produsere enda en runde med den dritten. Første sesongen var rå. Jeg fikk med meg 97 direkte programmer, og ett i opptak. Misset to med andre ord. Andre sesongen så jeg på tre "episoder". Maken til søppel. Melker konseptet til det fulle. Fysj Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nei Big Brother har aldri vært noe program.. Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Big Brother er KJEDELIG!!!!! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Big Brother kunne ha blitt konge om de hadde fulgt min oppskrift: Deltakere: - 1 Nynazist - 1 av våre nye landsmenn - 1 Satanist - 1 fra menigheten Salem (kvinne) - 1 Trønder (mannfolk) som ikke forstår ordet folkeskikk - 1 Fisefin person fra Oslos vestkant (JoachimR anyone?) - 2 sadomasochister - 1 Hippie - 1 konservativ høyrepolitiker Opplegg: I min utgave av Big Brother så skal ingen stemmes ut, nei - her blir den minst populære deltakeren tvunget til å gjøre noe fornedrende. Om det blir offentlig sodomi utført av 1 stk satanist er det opp til seerne å avgjøre. På slutten av året kåres det en vinner. Premien står til stil med hvem som vinner. Satanisten får en ferie til helvete (les: Halden), vår nye landsmann får oppholdstillatelse osv. Snurr film! "Trønder (mannfolk) som ikke forstår ordet folkeskikk" ...fixed "Fisefin person fra Oslos vestkant (JoachimR anyone?)" fixed... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 - 1 av våre nye landsmenn Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) @tjalla: du glemte den nye lands(dama)mannen.. edit: jeg tenkte på laila da.. Fixed! Endret 3. februar 2005 av Musty Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er det ikke svensker eller noe sånt med denne gangen? Mener å ha hørt det. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Big Brother er noe dritt som det alltid har vært. Eneste grunnen til at folk syns det første sesongen var bra var fordi det var noe nytt og "spennende", men nå har "reality-bobla" sprukket. Det er bare piss for folk som har alt for mye å gjøre, og det gjelder absolutt ALT av reality-serier! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Mennesker som blir med på sånt er jo så klart spesielle, folk som har 8000poster i forumet er for min del spesielle, de har ikke mye å gjøre nei Men det går nok bra... Big Brother 05 blir en suksess. End of story. Reality program suger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå