Gå til innhold

Big Brother 05. Hvordan tror du det blir?

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det snart duket for en ny runde med BigBrother!

Det eneste nye som jeg har fått med meg er at det kommer en gjeng med svensker kommer og at hun film anmeldern (Britt et eller annet) skal være program leder!

Hvordan tror DU denne runden blir?

Min mening: Enten så blir det mer som den første runden eller så går det helt på trynet som med de andre rundene!!

#EDIT av moderator - Den nye sesongen kan umulig bli verre enn emnetittelen din :!: men har endret den for deg#

Edit: Takker moderator for endring av emne tittel, og jeg har fjernet noen dumme setninger!

Endret av JokuM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Big Brother kunne ha blitt konge om de hadde fulgt min oppskrift:

Deltakere:

- 1 Nynazist

- 1 av våre nye landsmenn

- 1 Satanist

- 1 fra menigheten Salem (kvinne)

- 1 Trønder (mannfolk) som ikke forstår ordet folkeskikk

- 1 Fisefin person fra Oslos vestkant (JoachimR anyone?)

- 2 sadomasochister

- 1 Hippie

- 1 konservativ høyrepolitiker

Opplegg:

I min utgave av Big Brother så skal ingen stemmes ut, nei - her blir den minst populære deltakeren tvunget til å gjøre noe fornedrende. Om det blir offentlig sodomi utført av 1 stk satanist er det opp til seerne å avgjøre. På slutten av året kåres det en vinner. Premien står til stil med hvem som vinner. Satanisten får en ferie til helvete (les: Halden), vår nye landsmann får oppholdstillatelse osv.

Snurr film!

Lenke til kommentar

Deltakere:

- 1 Nynazist

- 1 Satanist

- 2 sadomasochister

- 1 Hippie

Opplegg:

I min utgave av Big Brother så skal ingen stemmes ut, nei - her blir den minst populære deltakeren tvunget til å gjøre noe fornedrende. Om det blir offentlig sodomi utført av 1 stk satanist er det opp til seerne å avgjøre. På slutten av året kåres det en vinner. Premien står til stil med hvem som vinner. Satanisten får en ferie til helvete (les: Halden), vår nye landsmann får oppholdstillatelse osv.

Snurr film!

Haha... :p

Lenke til kommentar

eneste reality programmet som jeg syns er kult er det programmet hvor de skal lure foreldra sine til å tru at de skal gifte seg. De får en million hvis de klarer det. Han fyren spiller ufordragelig gjennom hele serien. Heter vel noe sånt som min fete ufordragelige forlovede?

Lenke til kommentar
Reality av kvalitet som Big Brother er dårlig nok fra før, ikke gjør den verre med :mad::thumbdown:

Forøvrig suger 99.9% av all reality.

Enig med deg der, det eneste som jeg faktisk kan se på er nok farmen. Synes at det er greit nok, det burde være såpass ja.

Men BB synes jeg er helt idiotisk.

OKEI at de sender det engang, og at det ble en sukksess, men at de nå har sendt det 4 ganger tidligere, så kommer en 5. gang nå....NEI! kommer ikke til å se på :p

Lenke til kommentar

Deltakere:

- 1 Nynazist

- 1 Satanist

- 2 sadomasochister

- 1 Hippie

Opplegg:

Snurr film!

Tror det hadde blitt en slager jeg :!: :thumbup:

Lenke til kommentar

Deltakere:

- 1 Nynazist

- 1 Satanist

- 2 sadomasochister

- 1 Hippie

Opplegg:

Snurr film!

Hvis du skal ha en konservativ høyremann med, bør du ha med en blodrød sv/rv'er også.

må ha litt intriger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...