Overguard Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Ja, nå er det snart duket for en ny runde med BigBrother! Det eneste nye som jeg har fått med meg er at det kommer en gjeng med svensker kommer og at hun film anmeldern (Britt et eller annet) skal være program leder! Hvordan tror DU denne runden blir? Min mening: Enten så blir det mer som den første runden eller så går det helt på trynet som med de andre rundene!! #EDIT av moderator - Den nye sesongen kan umulig bli verre enn emnetittelen din :!: men har endret den for deg# Edit: Takker moderator for endring av emne tittel, og jeg har fjernet noen dumme setninger! Endret 5. januar 2005 av JokuM Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvordan tror DU denne runden blir? Like dårlig som de tidligere. Lenke til kommentar
whom Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Syntes ikke dansk-norsk-svensk med Caps i topic var så artig jeg... Blir nok like tragisk som tidligere tenker jeg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Synest all "reality" er tragisk eg...det er jo så lite "reality" som det er mulig å få i eit tv-program. Kall heller Hos Martin "reality" Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Reality av kvalitet som Big Brother er dårlig nok fra før, ikke gjør den verre med Forøvrig suger 99.9% av all reality. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Big Brother var kult det aller første året. Etter det har det vært tragisk. Kan ikke skjønne at noen utlendinger vil løfte nivået opp noen hakk. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Big Brother var kult det aller første året. Etter det har det vært tragisk. Kan ikke skjønne at noen utlendinger vil løfte nivået opp noen hakk. Enig. Big Brother er oppbrukt for lenge siden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Big Brother kunne ha blitt konge om de hadde fulgt min oppskrift: Deltakere: - 1 Nynazist - 1 av våre nye landsmenn - 1 Satanist - 1 fra menigheten Salem (kvinne) - 1 Trønder (mannfolk) som ikke forstår ordet folkeskikk - 1 Fisefin person fra Oslos vestkant (JoachimR anyone?) - 2 sadomasochister - 1 Hippie - 1 konservativ høyrepolitiker Opplegg: I min utgave av Big Brother så skal ingen stemmes ut, nei - her blir den minst populære deltakeren tvunget til å gjøre noe fornedrende. Om det blir offentlig sodomi utført av 1 stk satanist er det opp til seerne å avgjøre. På slutten av året kåres det en vinner. Premien står til stil med hvem som vinner. Satanisten får en ferie til helvete (les: Halden), vår nye landsmann får oppholdstillatelse osv. Snurr film! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Big Brother kunne ha blitt konge om de hadde fulgt min oppskrift: Deltakere: - 1 Nynazist - 1 av våre nye landsmenn - 1 Satanist - 1 fra menigheten Salem (kvinne) - 1 Trønder (mannfolk) som ikke forstår ordet folkeskikk - 1 Fisefin person fra Oslos vestkant (JoachimR anyone?) - 2 sadomasochister - 1 Hippie - 1 konservativ høyrepolitiker Opplegg: I min utgave av Big Brother så skal ingen stemmes ut, nei - her blir den minst populære deltakeren tvunget til å gjøre noe fornedrende. Om det blir offentlig sodomi utført av 1 stk satanist er det opp til seerne å avgjøre. På slutten av året kåres det en vinner. Premien står til stil med hvem som vinner. Satanisten får en ferie til helvete (les: Halden), vår nye landsmann får oppholdstillatelse osv. Snurr film! Haha... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jeg tror fremdeles robinson kanibal øye blir bedre, 16 stortings politikere på en øy med 50 kanibaler. kanibalene får jakt rifler, manchter osv. politikerne får blinker statoert på ryggn... vinneren er den kanibalen som spiser flest politikere Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Mener fortsatt at "La Oss Jakte Og Drepe Kristian Valen"-programmet mitt vil bli det beste TV-programmet noensinne. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 eneste reality programmet som jeg syns er kult er det programmet hvor de skal lure foreldra sine til å tru at de skal gifte seg. De får en million hvis de klarer det. Han fyren spiller ufordragelig gjennom hele serien. Heter vel noe sånt som min fete ufordragelige forlovede? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Mener fortsatt at "La Oss Jakte Og Drepe Kristian Valen"-programmet mitt vil bli det beste TV-programmet noensinne. :detfinnesingensmileygladnokforåbeskrivehvorenigjeger: Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det finnes bare ett kult "reality"-show..... The Joe Schmo Show :!: Alt annet er bare søppel! mvh Pantera Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Reality av kvalitet som Big Brother er dårlig nok fra før, ikke gjør den verre med Forøvrig suger 99.9% av all reality. Enig med deg der, det eneste som jeg faktisk kan se på er nok farmen. Synes at det er greit nok, det burde være såpass ja. Men BB synes jeg er helt idiotisk. OKEI at de sender det engang, og at det ble en sukksess, men at de nå har sendt det 4 ganger tidligere, så kommer en 5. gang nå....NEI! kommer ikke til å se på Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Blir sikkert like dårlig og kjedelig som de forrige bigbrother. Det er jo drit kjedelig. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvordan tror DU denne runden blir? Jeg tror det kommer til å bli som før. Det vil si med andre ord, RÆVA! LarsP: Glimrende idè! Det kunne faktisk fungert. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Big Brother kunne ha blitt konge om de hadde fulgt min oppskrift: Deltakere: - 1 Nynazist - 1 av våre nye landsmenn - 1 Satanist - 1 fra menigheten Salem (kvinne) - 1 Trønder (mannfolk) som ikke forstår ordet folkeskikk - 1 Fisefin person fra Oslos vestkant (JoachimR anyone?) - 2 sadomasochister - 1 Hippie - 1 konservativ høyrepolitiker Opplegg: I min utgave av Big Brother så skal ingen stemmes ut, nei - her blir den minst populære deltakeren tvunget til å gjøre noe fornedrende. Om det blir offentlig sodomi utført av 1 stk satanist er det opp til seerne å avgjøre. På slutten av året kåres det en vinner. Premien står til stil med hvem som vinner. Satanisten får en ferie til helvete (les: Halden), vår nye landsmann får oppholdstillatelse osv. Snurr film! Tror det hadde blitt en slager jeg :!: Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Big Brother kunne ha blitt konge om de hadde fulgt min oppskrift: Deltakere: - 1 Nynazist - 1 av våre nye landsmenn - 1 Satanist - 1 fra menigheten Salem (kvinne) - 1 Trønder (mannfolk) som ikke forstår ordet folkeskikk - 1 Fisefin person fra Oslos vestkant (JoachimR anyone?) - 2 sadomasochister - 1 Hippie - 1 konservativ høyrepolitiker Opplegg: I min utgave av Big Brother så skal ingen stemmes ut, nei - her blir den minst populære deltakeren tvunget til å gjøre noe fornedrende. Om det blir offentlig sodomi utført av 1 stk satanist er det opp til seerne å avgjøre. På slutten av året kåres det en vinner. Premien står til stil med hvem som vinner. Satanisten får en ferie til helvete (les: Halden), vår nye landsmann får oppholdstillatelse osv. Snurr film! Hvis du skal ha en konservativ høyremann med, bør du ha med en blodrød sv/rv'er også. må ha litt intriger. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kor er bergenseren? Noen må jo vinne dritten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå