mkd Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jeg tenkte jeg skulle kjøpe ny kjøling til pcen min. Prossessoren er av type p4 sokkel 775. så da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe denne kjølerenmed denne vifta tror dere det hadde blitt bra? Viss dere har noe bedre kjøling til ca samme pris vennligst vis meg Takk Endret 1. januar 2005 av mkd Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har 478 versjonen av den kjøleren og er storfornøyd. Kan absolutt anbefales Kanskje du burde gå for en vifte som er mer "stille". Jeg tror ikke de 19dB som er oppgitt på vifta er korrekt... Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Gå for en papst, 19db... Hvis du ikke liker støy Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kjøp en kraftig papst som du kan regulere ved hjelp av speedfan elle Asusprobe (om du har asus hovedkort) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kjøp en kraftig papst som du kan regulere ved hjelp av speedfan elle Asusprobe (om du har asus hovedkort) (eller hvilket som helst annet hovedkort) Lenke til kommentar
mkd Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Tusen takk for alle svar:D Lenke til kommentar
mkd Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har også ett annet spm.. Hvilken kjølepasta bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jeg har også ett annet spm..Hvilken kjølepasta bør jeg kjøpe? Arctic Silver 5 Test Endret 1. januar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har også ett annet spm..Hvilken kjølepasta bør jeg kjøpe? dersom dette er første gang du tar på termisk pasta burde du velge Arctic silver ceramiquet. den er lett å smøre ut og leder ikke strøm, noe as5 er helt motsatt av. kanskje 1-3grader forskjell men dog. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kjøp en kraftig papst som du kan regulere ved hjelp av speedfan elle Asusprobe (om du har asus hovedkort) man bruker ikke Asusprobe når man har msi vel? eller? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Tror ikke det er noe galt med den Mist vifta. Den kan jo reguleres fra 1500 til 4600rpm så på laveste turtall skal ikke den høres i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå