*nitram* Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har programmet Sony Vegas 5.0 og bruker dette ganske ofte til å redigere video med... Jeg syns at dette programmet er bra nok men hvilket program synes du er best til videoredigering??? Lenke til kommentar
andm Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg formoder du tok et søk på det aktuelle emnet før du opprettet en ny, unødvendig diskusjonstråd om akkurat det samme?? Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg søker aldri etter gamle og utdaterte topicer som det ikke er svar å få på... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Å nei? Tråd opprettet 12/9 Tråd opprettet 29/4 Kanskje du får svaret ditt i en av de to? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er vel begrenset hvor mange ganger man gidder å svare på de samme spørsmålene fordi den som spør, ikke gidder å se etter om andre har spurt om det samme tidligere. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 For ikke å nevne at "best" er et meget rellativt begrep og defineres ut fra unike behov. Hva er best for meg kan være det verste for deg. Men spm er erketypisk for de som A) har liten erfaring og B) som tror det er verktøyene som lager gode ting. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå