*nitram* Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg er en lykkelig eier av Adobe Photoshop 7.0 og bruker dette programmet stadig vekk for å redigere bilder... Hva mener dere er best??? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Photoshop er best i mine øyne i hvert fall. Har vel noe med at det er det jeg har blitt vant til også, spesielt siden det var det som fulgte med kameraet mitt når jeg kjøpte (Elements, men dog) Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Photoshop er bransjestandarden. Et annet program er Photo Retouch Pro. Men PS holder for de fleste, også profesjonelle. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Photoshop er det beste etter min mening. Elements som er en strippet photoshop versjon kommer på ein grei andre plass. Lenke til kommentar
jonnyloe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 PS er det beste programmet for redigering av bilder, men FX FOTO er også et godt program, som dessuten er freeware. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hva som er best, er vel en subjektiv sak, og jeg tviler vel på om det er noen som har svaret på det. Jeg bruker Corel Photopaint. Ikke fordi det er best eller værst, men fordi det er veldig lett å lære seg i forhold til Photoshop. Veldig intuitivt. F828 Lenke til kommentar
PoW Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg, og VELDIG mange andre mener at PS er best Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har vært lykkelig eier av photoshop siden v5. Den fikk jeg gratis av en kompis, og jeg har siden oppgradert og eid 7.0 og nå CS! Er strålende fornøyd med dette. Har også lisens på et par andre adobe-produkter. Er generelt svært fornøyd med Adobe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå