Gå til innhold

Q-Tec kabinett som skyterampe!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det plager meg litt og se at alle sitter og sier at qtec er så ***** dårlig. nei, det er ikke det beste på markedet, NEI det passer ikke for en ekstrem gamer, overklokker eller liknende. men for neoen som skal ha en pc til 3000 kr så er det da mer en bra nok.

og dersom det hadde vært så dårlig som folk vil ha det til, tror dere virkelig at komplett og de fleste store nettbutikker hadde solgt det???

magnus

Dessverre passer ikke Q-tec for noen i det hele tatt. Jeg har aldri vært noen overklokker eller gamer, har aldri hatt noe særlig strømkrevende system, men allikevel har jeg bare hatt problemer med Q-tec strømforsyninger.

At de selger dem i det hele tatt, er for meg en gåte. Må jo koste en masse penger for all returen de får på dem.

Lenke til kommentar
det plager meg litt og se at alle sitter og sier at qtec er så ***** dårlig. nei, det er ikke det beste på markedet, NEI det passer ikke for en ekstrem gamer, overklokker eller liknende. men for neoen som skal ha en pc til 3000 kr så er det da mer en bra nok.

og dersom det hadde vært så dårlig som folk vil ha det til, tror dere virkelig at komplett og de fleste store nettbutikker hadde solgt det???

magnus

Dessverre passer ikke Q-tec for noen i det hele tatt. Jeg har aldri vært noen overklokker eller gamer, har aldri hatt noe særlig strømkrevende system, men allikevel har jeg bare hatt problemer med Q-tec strømforsyninger.

At de selger dem i det hele tatt, er for meg en gåte. Må jo koste en masse penger for all returen de får på dem.

Jeg har aldri hatt problemer med Q-Tec! Det ble vel konkludert i en annen tråd at Q-tec er dårlige PSUer, men ikke totalt ubrukbare.

Lenke til kommentar
Jeg og mine kamerater har ikke vore borti en eneste qtec psu som aldri har hatt problemer.

Det kan godt hend, og jeg skal ikke krangle med deg der, men som sagt så har ikke jeg hatt noen problemer med Q-tec. Heller ikke en kompis av meg. Begge maskinene er stabile, pluss at jeg har klokket litt. Jeg nekter å tro at jeg og kompisen min er de eneste av de 6 milliarder mennesker i denne verdenen som ikke har hatt problemer.

Endret av AMDguru1
Lenke til kommentar

Dette er ikke for å ødelegge nyttårsmoroa for dere, :fun:

men mine to vannkjølte løsvekt Q-Tec PSUer funker fint.

Kom akkurat til å tenke på at den tredje PCen i stuen har

et Q-Tec kabinett. Den er luftkjølt og har original PSU.

Ingen problemer med noen av dem :D Ble dere lei dere nå :yes:

Endret av OogaBooga
Lenke til kommentar
Dette er ikke for å ødelegge nyttårsmoroa for dere, fun.gif

men mine to vannkjølte løsvekt Q-Tec PSUer funker fint.

Kom akkurat til å tenke på at den tredje PCen i stuen har

et Q-Tec kabinett. Den er luftkjølt og har original PSU.

Ingen problemer med noen av dem inv_biggrin.gif Ble dere lei dere nå

Neida, noen har jo flaks :p

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...