Gå til innhold

Q-Tec kabinett som skyterampe!


Anbefalte innlegg

Godt nyttår!!

 

Til dere som har opplevd at en Q-Tec PSU har "eksplodert", noe som jeg har opplevd flere ganger, har jeg brukt et Q-Tec kabinett som skyterampe for fyrverkeriet i natt.

 

Først fyllte jeg PSU`en med en del bakkestuff, så den kunne ligne en Q-Tec PSU-eksplosjon når jeg tente på.:p

Dette har jeg filmet, og filmen lastes ned her. (MPG fil på 21MB)

 

 

Ellers brukte jeg baksiden av kabinettet som rakettrampe, og slapp en del bakkefyrverkeri nedi.

 

Bilder slik kabinettet så ut etter nyttårsaften ligger her .

 

Før:

 

front.JPG

 

bak.JPG

 

EDIT: Bildene er borte :( Ny link til film!

EDIT2: Kremt.. Tulla! :whistle: Bildene er ikkkkke borte likevel..

Endret av Gozarpz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halla! :tease: YEES YEES YEES! OH YEES!!! i like it! :cool:

 

Men....hva er det derre om at q-tec psu kan explodere? det har jeg ikke hørt før..... særriøst? en kompis av meg har et q-tec kabbis med org. strømforsyning....kanskje jeg burde advare han?? :dontgetit: høres ikke helt sunt ut.... :hmm::no:

 

MVH: PandoRa

 

PS!! keep up the good work!(killing OEM pc's :w00t: )

Lenke til kommentar

det plager meg litt og se at alle sitter og sier at qtec er så ***** dårlig. nei, det er ikke det beste på markedet, NEI det passer ikke for en ekstrem gamer, overklokker eller liknende. men for neoen som skal ha en pc til 3000 kr så er det da mer en bra nok.

og dersom det hadde vært så dårlig som folk vil ha det til, tror dere virkelig at komplett og de fleste store nettbutikker hadde solgt det???

 

 

magnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...