Gozarpz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Godt nyttår!! Til dere som har opplevd at en Q-Tec PSU har "eksplodert", noe som jeg har opplevd flere ganger, har jeg brukt et Q-Tec kabinett som skyterampe for fyrverkeriet i natt. Først fyllte jeg PSU`en med en del bakkestuff, så den kunne ligne en Q-Tec PSU-eksplosjon når jeg tente på. Dette har jeg filmet, og filmen lastes ned her. (MPG fil på 21MB) Ellers brukte jeg baksiden av kabinettet som rakettrampe, og slapp en del bakkefyrverkeri nedi. Bilder slik kabinettet så ut etter nyttårsaften ligger her . Før: EDIT: Bildene er borte Ny link til film! EDIT2: Kremt.. Tulla! Bildene er ikkkkke borte likevel.. Endret 12. juli 2006 av Gozarpz Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 gleder jeg meg til å se du viser vertfall hva du syns om Q-Tec Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 *Følg med på dette emnet* Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg gleder meg til å se akten Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 gj, skulle vel gjort det samme med mitt Dell ;p Lenke til kommentar
whom Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Uff ja, Hatr Q-Tec! Skal se den og le onnskapsfult Lenke til kommentar
dmx Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 haha, dette skal jeg følge med på.. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Halla! YEES YEES YEES! OH YEES!!! i like it! Men....hva er det derre om at q-tec psu kan explodere? det har jeg ikke hørt før..... særriøst? en kompis av meg har et q-tec kabbis med org. strømforsyning....kanskje jeg burde advare han?? høres ikke helt sunt ut.... MVH: PandoRa PS!! keep up the good work!(killing OEM pc's ) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Det er det Q-tec burde blitt brukt til i utgangspunktet Hadde vel litt høye forhåpninger jeg også, men det var morsomt Endret 1. januar 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Niiiice... Når kommer videoen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Dette er vel det eneste Q-tec er brukendes til? Nydelig gjort Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Da har jeg endelig fått lastet opp filmen. Har zippet den så den er på 17.1MB. Skal få tatt bilder av kabinettet i nåværende tilstand i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 det plager meg litt og se at alle sitter og sier at qtec er så ***** dårlig. nei, det er ikke det beste på markedet, NEI det passer ikke for en ekstrem gamer, overklokker eller liknende. men for neoen som skal ha en pc til 3000 kr så er det da mer en bra nok. og dersom det hadde vært så dårlig som folk vil ha det til, tror dere virkelig at komplett og de fleste store nettbutikker hadde solgt det??? magnus Lenke til kommentar
JRL Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 derfor vi ikke snakker om det på komplett, men på hw.no! Lenke til kommentar
Naits Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Synd å si det, men filmen var i grunn litt kjedelig Ikke hadde den lyd heller Mulig jeg hadde for store forhåpninger (Så for meg eksplosjon og greier hehe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå