*nitram* Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har kjøpt mye igjennom Netshop og føler at denne netttbutikken er bra... Er det andre meninger om denne nettbutikken eller er det andre nettbutikker som er like bra eller bedre??? Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har hatt bare positive erfaringer med Netshop og kommer nok til å handle det meste der i fremtiden også. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Må vel si meg enig om at den er bra, både kundemessig oppførsel samt leveranse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 raske til å levere og på å svare på epost. Er i tillegg serviceinnstilt om du skulle spørre om noe. Anbefales+++ Lenke til kommentar
Drdaniel Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har kjøpt 2 ting fra netshop, det første var en DDR ram booster der kjøleribben hadde falt av og det andre var en OCZ pc3700 2x512mb gold rev3 der kun den ene brikken fungerte. Venter nå på at de skal teste den andre. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har hatt fire ordre og ein retursak hos netshop, ingen problemer. =) Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har kjøpt 2 ting fra netshop, det første var en DDR ram booster der kjøleribben hadde falt av og det andre var en OCZ pc3700 2x512mb gold rev3 der kun den ene brikken fungerte. Venter nå på at de skal teste den andre. Samme med meg, fikk en fungerende brikke og en som ikke fungerte. Jaja, fikk no raskt to fungerende brikker, så eg e fornøyd. Kommer nok til å handle hos netshop i framtiden også Lenke til kommentar
power Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 De er kanskje ikke den billigste butikken, men de har den beste servicen jeg noen sinne har opplevd fra en nettbutikk Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 De er nokså billige på utvalgte lagervarer, og tilsvarende dyre på mindre solgte varer. Jeg har kjøpt fra dem en gang, og fikk utmerket service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå