*nitram* Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har hørt mye bra om Crucial og Corsair men jeg lurer på følgende; hvem gir mest for pengene? Er det andre RAM typer som er enda bedre??? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 kan tenke meg enten Kingston Value, Corsair Value eller TwinMos gir mest for pengene. men skal du ha det beste tipper jeg Corsair hadde vert noe til socket a, og OCZ ville vert et lurt kjøp til 64 bit Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Begrepet: Du får hva du betaler for, gjelder også i RAM verdenen. Jeg for min del synes: Geil, Corsair, OCZ og Kingston fortjener begrepet kvalitet, de koster en del. Men er absolutt verdt pengene. Godt nyttår! Endret 1. januar 2005 av Deuce Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Spørs litt åssn system du skal kjøre, tho. Du får det du betaler for. Det jeg mener med det er at Pentium later til å være mer glad i rask ram (i mhz) mens AMD er mer glad i lav timing. F.eks : AMD system : Så kan du kjøre det med PC 3200 ram, med timingen 2-2-2-5 mens det på ett tilsvarende Pentium system : sannsynligvis vil være bedre med PC 4400 ram, med timingen 2,5-4-4-8. Personlig så liker jeg OCZ PC-3200 Ed. R-2. med timingen 2-2-2-5 Edit : Glemte nesten : OCZ PC-3200 Gold VX Denne har timingen 2-3-3-8 (på 2,6volt) MEN, skrur man opp volten til max av garantigrensen 3,2V så kan den klokkes til 2-2-2-8 (garantien holder foresten til 3,5 V) Endret 1. januar 2005 av lock-aze Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er OCZ VX med booster bedre enn OCZ R2? Skal bestille minne til 939 system som skal overklokkes, men er i tvil hvilke minne brikker jeg skal velge. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er OCZ VX med booster bedre enn OCZ R2? Skal bestille minne til 939 system som skal overklokkes, men er i tvil hvilke minne brikker jeg skal velge. Tvilsomt, men, du bryter garantien på R2 brikken ved å kjøre volten så høyt. Dette er jeg noe usikker på. Så det skal jeg ikke si for sikkert. Du kan jo også kjøpe f.eks A-Data brikker : 512Mb PC4800/DDR600 600MHz klokke de kraftig ned for å få strammere timings, jeg har tho ikke sett noen timings på disse brikkene, bare at de gjør det ok på et par tester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå