L4r5 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) hmm noen som nevnte porsgrunn evn. skien? Jeg. Om jeg ikke husker feil er L4r5 derfra også. Stemmer det... Skiensgutt jeg... Endret 5. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hva med en poll? Folkets.hmm. Unskyld, alle søppelhuer skal bli hørt Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Gidd totalt urealistiske forslag da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Gidd totalt urealistiske forslag da. Hva med Gran Canaria? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Gidd totalt urealistiske forslag da. Hva med Gran Canaria? Middelhavscruise? Vi chartrer et cruiseskip og har "Poolside-LAN". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Skal vi først slå på stortromma så leier vi vel like gjerne yachten til Røkke en uke eller tre? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 OT: Vet ikke om det har blitt nevnt, men orddelingsfeilene i topic-tittelen her er ekstreme. Søppel hue treff. Kan tolkes på flere måter, selv om det i dette tilfellet var ganske klart hva meningen var da. Kunne ha vært treffe huet med søppel, om man ser grovt på det og godtar noen skrivefeil i tillegg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Gidd totalt urealistiske forslag da. Hva med Gran Canaria? Middelhavscruise? Vi chartrer et cruiseskip og har "Poolside-LAN". Sweeet! Jeg stiller i lyserosa tanga! Skal vi matche, Fredrik? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Gidd totalt urealistiske forslag da. Hva med Gran Canaria? Middelhavscruise? Vi chartrer et cruiseskip og har "Poolside-LAN". Sweeet! Jeg stiller i lyserosa tanga! Skal vi matche, Fredrik? Næ, jeg vil ha sol på hele kroppen. Stiller i netto'n. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Tør jeg foreslå at dere kutter ut spammingen så man ikke går amokk og stenger threaden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 OT: Vet ikke om det har blitt nevnt, men orddelingsfeilene i topic-tittelen her er ekstreme. Søppel hue treff. Kan tolkes på flere måter, selv om det i dette tilfellet var ganske klart hva meningen var da. Kunne ha vært treffe huet med søppel, om man ser grovt på det og godtar noen skrivefeil i tillegg Bedre nå? Kanskje like greit jeg forandra på det. Kunne jo bli oppfatta som en omgåelse av treordsregelen... Men ikke nå lenger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 men for å finne ut hvor vi ev. skulle hatt et treff så burde vi finne ut hvor alle er fra. Er det noen som har lyst til å lage en statestikk? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hva med at vi alle møtes på TG? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Tg har blitt nedstemt tiligere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Er vel litt optimistisk å forvente at folk gidder å fly til andre byer kun for å møte folk fra forumet? Endret 5. januar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dere er ikke folk, og treffet blir i skien. Problem solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå