Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har du hørt og "The Gathering"? LOLOL Lær deg norge før du kommer til norsk. LOL! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hadde vært kult å møtes, men jeg liker ikke helt TG. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hadde vært kult å møtes, men jeg liker ikke helt TG. Uansett, det ville jo vært gøy, men å organisere noe slikt ville vært vanskelig. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hadde vært kult å møtes, men jeg liker ikke helt TG. Noen grunn ? Synes det høres tiltrekkende ut med 5000 svette bleke nerdekropper Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Da har du i så tilfelle en syk legning. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Mener å huske at en av annanas sine gamle signaturer var slik "jeg tenner på nerder og utforsker deres adferd" elns.. Eller var det darknes Endret 1. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 på en sånn fest er eneste stede vi kan hevne oss på mod. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 på en sånn fest er eneste stede vi kan hevne oss på mod. Eller mod hevne seg på oss. Evt. brukere hevne seg mot brukere, mye rart kan skje. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hva med å teste den nye Kiel-ferga fra Oslo-Kiel? Eget tax-free-kjøpesenter og 10000 barer. Om det er krise kan man alltids ta seg en tur på nettcafé. FYI: Spiser en frossen kalkun som er tinet opp. Den er tørr. Endret 1. januar 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Mener å huske at en av annanas sine gamle signaturer var slik "jeg tenner på nerder og utforsker deres adferd" elns.. Eller var det darknes Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 på en sånn fest er eneste stede vi kan hevne oss på mod. Eller mod hevne seg på oss. Evt. brukere hevne seg mot brukere, mye rart kan skje. Støtter den. Tipper enden skjelver i buksene allerede. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Støtter den. Tipper enden skjelver i buksene allerede. Ja, må nok ta en alvorsprat med ham. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hørte jeg et fravær fra enden sin side ? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Alle drikker seg dritings på rusbrus og banker opp moderatorer. Det er party der hele tiden, danser til blinkende Activity-leds. Så napper drift ut noen disker og skylder på forumkræsj. Shame on you, ueland. Klarer ikke å stoppe å le av dette. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nå har dere jo avslørt hele planen, enten blir det sånn at alle moderatorene holder seg borte, eller så kommer alle, og da er de forberedt Fredrikrb: Hvor mange år lyver du fra deg i fødselsdatoen din? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg vil møte Lamer. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Nå har dere jo avslørt hele planen, enten blir det sånn at alle moderatorene holder seg borte, eller så kommer alle, og da er de forberedt Fredrikrb: Hvor mange år lyver du fra deg i fødselsdatoen din? Ingen. OT: http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...&t=241091&st=0# Endret 2. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ingen.OT: http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...&t=241091&st=0# Ja, den er konge den der :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hadde vært kult å møtes, men jeg liker ikke helt TG. Jeg er for så vidt enig med deg. TG er bare om PC, og det blir kjedelig i lengden. Skal vi først ha et søppel-treff, stemmer i alle fall jeg for forsøpling av danskebåten eller noe. Til sommerferien hadde det kanskje passet fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå