aksfred Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hei! heller på å bygge pc, jeg har funnet to kabinett på Microplex kabinett Nr.1 eller Kabinett Nr.2 hviket av disse bør jeg kjøpe?? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har sett begge kassene IRL, og Air Black syntest jeg er det peneste av de, men det andre er ikke dårlig heller Så lenge du ikke kjøper chieftec er alt bra Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er enig i at air black er penest, men den har en tendens til å se litt møkkete og slitt ut etter en tid hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Så lenge du ikke kjøper chieftec er alt bra hvorfor ikke chieftec? de er det jo syk kvalitet på og de ser bedre ut en kabinettene han fåreslo (etter min mening vertfall) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg liker chiftec bare for og si det ... en annen ting ta det sorte ikke det sølv greiene off, sitter oppe klokka er 6:28 på morran kjede seg Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 tenkte faktisk på air black sjølv, så då e da ikkje nåke å lura på!! eg går for air black! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Så lenge du ikke kjøper chieftec er alt bra hvorfor ikke chieftec? de er det jo syk kvalitet på og de ser bedre ut en kabinettene han fåreslo (etter min mening vertfall) Enig i at det er syk kvalitet, problemet er bare at den kvaliteten er overdrevet såpass at kabinettet ender opp med å veie 15-20kg _uten_ innmat. Så hvis kabinettet skal fraktes rundt til f.eks LAN blir chieftec ganske upraktisk, hvis du bare skal sitte hjemme med det er det kanskje greit. I tillegg er den fronten med de rillene er smakløs Endret 1. januar 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Air black så best ut. Det eneste jeg har imot chieftec er at alle andre har det + at dem er veldig tunge. men ellers er alt Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Liker faktisk ikkje chieftec selv, det er noe med fronten jeg ikkje liker!! men air black er ganske kult Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 jeg har svart dvd-spiller og disketstasjon, passer vel bedre på air black enn det gjør på det andre vil jeg tro. derfor så trur jeg at jeg tenker på air black, så vertfall noe står i stil! Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Chieftec er kanskje ikke tidenes peneste kabinett, men det er bra utgangspunkt for casemodding. Jeg tror det faktum at så mange har det påvirker hvordan vi oppfatter utseendet. Man blir liksom litt lei. Men det er et bra kabinett og penere enn mye annet der ute. Jeg ville kanskje valgt kabinett nr 2 pga de praktiske løsningene. Også ser det bittelitt bedre ut enn kabinett nr 1. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Broren min har air black. Og det kabinettet er ganske gammelt. og det er ikke et godt kjøp.. Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 hmm... er det noen som har peiling på bra kabinett til ca.600 eller under. det bør helst være svart! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 kansje Dette eller dette Vet ikke noe om kvaliteten der.. men de har en fornuftige pris. Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 begge to var litt min stil, men går det ann og ta vekk hankene på:Mercury miditower, mesh, sort?? Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 jeg fant det ut. man får hankene u montert, det liker jeg. det var eneste hankene som ødela heile kabinettet syns jeg. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er det samme om du har svart eller hvit dvd/floppy om du kjøper air black. Det er deksler foran alle 5.25 bayene som "brettes" ut når man åpner dvd-en Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Air Black -Go for it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå