AndersT2 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe dette. Har letet i hauger av butikker både på nett og gate. Det er det eneste jeg mangler fra den serien. Hadde vært kult å hatt alle, selv om grafikken ville suge. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nei er vel ingen butikker som selger spelet lenger. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Men du får kanskje kjøpt spillet på steder som qxl.no og lignende. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) dette er vel egentlig ikke lov men du kan gjøre noe som starter på l og slutter på astened... Endret 1. januar 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 det er jo alltids mulig, men jeg tror at hvis man er på utkikk etter noe så gammelt, så vil man ha det originalt p.g.a. samling elns... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er det eneste jeg mangler fra den serien. Hadde vært kult å hatt alle, selv om grafikken ville suge. Grafikken er helt grei hvis du skaffer Gold- eller Win95- utgaven. Vil forresten si at (imo) ingen RTS har klart å gjenskape stemningen som var i C&C og C&C: RA Lenke til kommentar
BlodHarry Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ai ai ai! Command & Conquer i hylla! Nothing beats the original Dumt jeg ikke får spilt det i xp, noen som har noen tips om det? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Vil forresten si at (imo) ingen RTS har klart å gjenskape stemningen som var i C&C og C&C: RA Red Alert rakk ikke Command & Conquer lenger enn til sokkene. C&C er og blir noe av det beste jeg har spilt! Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ai ai ai! Command & Conquer i hylla! Nothing beats the original Dumt jeg ikke får spilt det i xp, noen som har noen tips om det? Du kan kjøre spillet i win95 kompitabilitet. (Du vet, innpå høyreklikk-> egenskaper -> kompitabilitet) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 *mimre* Foresten, jeg tror jeg så det til 49 kroner eller noe i en billigkasse på Elkjøp på forus. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 C&C eier!!! hehe.... synes hvertfall det var kjempe bra... Men jeg også mener å ha sett det i billig kassa på elkjøp engang ? Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Har leita rundt på nettet etter dette spillet i rundt 20min nå og jeg er ikke sikker, men jeg fant et spill som het "Command & Conquer - Tiberium Dawn". Jeg er som sagt ikke sikker men er dette det gamle Command and Conquer spilet? Jeg fant det som abandonware. Det sto i hvert fall det. Så jeg håper det er seriøst, fordi jeg nødig vil legge ut en link hvis det ikke er abandonware. Så jeg håper at hvis det ikke er abandonware så sier noen i fra til meg så jeg kan fjerne linken *fjernet* Endret 3. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Her får man kjøpt det. Dette er jo nesten er sammleobjekt og det er vel verdt det å kjøpe det for 4.95$ Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Har leita rundt på nettet etter dette spillet i rundt 20min nå og jeg er ikke sikker, men jeg fant et spill som het "Command & Conquer - Tiberium Dawn".Jeg er som sagt ikke sikker men er dette det gamle Command and Conquer spilet? Jeg fant det som abandonware. Det sto i hvert fall det. Så jeg håper det er seriøst, fordi jeg nødig vil legge ut en link hvis det ikke er abandonware. Så jeg håper at hvis det ikke er abandonware så sier noen i fra til meg så jeg kan fjerne linken *fjernet* Det er det orginale C&C-spillet ja. Muligens er MS-DOS versjonen abandonware..? Det er ihvertfall kun den du får laste ned, og du får heller ikke med videoene. Endret 3. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå