A.J Green Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Foresten hva betyr "DOG", mener selv at det betyr "men"... Dog betyr vel det samme som likevel. Men folk bruker dog som et synonym til men hele tiden. Endret 2. januar 2005 av ericthelord Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) voff nei, jeg holder med deg ericthelord. Spesielt morsomt å se det ordet flere ganger i en liten tekst. Endret 2. januar 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Synes dog er et greit ord, jeg. Bruker heller det framfor det engelske though. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Enig. ^^ Folk bruker ^^ for mye. Der er ikke et ord engang. Dog skal bruks der kan brukes. Slutt å syt over språk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Dog er litt oppbrukt ja. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jag tycker at "er" blir brukt for mye! slut åg bruk dt liksom! LOLLERS Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noen som vet hva ^^ og <8 betyr? Lenke til kommentar
kag Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Dog er litt oppbrukt ja. Ja, for ikke å snakke om ordene; er ikke kanskje på nei jeg deg ute inne bord stol snø osv... Jeg mener vi alle burde titte til fremmedordboka for å se om vi ikke kan gjøre noe med denne overbruken av alminnelige ord. Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre neste gang jeg ser noen benytter seg av ordet "men". Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Imidlertid er ofte en fin erstatning for dog. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det er et fin-fint ord. Meget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå