A.J Green Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg liker ikke hvordan alle skal bruke dog i alle mulige former. f.eks. men ingenting ble ødelagt dog whistle.gif . Med tanke på kabinett-temperaturen er det jo dog best å ha radiatoren enten i top av kabinettet, Dog ingen garanti om pipes'ene virker. wink.gif Jeg var dog heldig med bare en vertex enhet med feil på inv_biggrin.gif Ja da har jeg fått det av hjertet. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er etter hva jeg vet ikke galt å bruke "dog" i teksten. Dog det første eksempelet virket litt rart. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Det er ikke galt, men folk bruker det 24/7, skal liksom se så veldig sofistikert og alt mulig. Liker det ikke. Lenke til kommentar
kag Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg bruker ordet "dog" en hel del både muntlig og skriftlig. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 "Dog" minner meg om 1800-talet . Men det er dog eg kult ord... Godt nytt år! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg tenkte på NFSU 2 når jeg så emnetittel. "What up, dog?" Dog, jeg er litt enig, men det passer seg så bra noen ganger. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) dog er akkurat som 'ergo', et utrolig simpelt/enkelt ord folk bruker får å høres avanserte/sofistikert ut.,.... Endret 1. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Det er et fin-fint ord. Endret 1. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er mange som ord som blir brukt litt for ofte på fora, men dog er da vitterlig et flott ord sogar som "sogar". Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 liker ikke ordet "luftbro" Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 "dog" er et sånn wannabee avansert ord som er greit å bruke når du diskuterer fordi da er du nesten garantert at du vinner siden dt høres mye proffere ut. Lenke til kommentar
kag Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 "dog" er et sånn wannabee avansert ord som er greit å bruke når du diskuterer fordi da er du nesten garantert at du vinner siden dt høres mye proffere ut. *ler* Hvor kommer all den negative stemningen ifra? Folk er da forskjellig, for ikke å snakke om at man preges av hverandre, og da er det vel bare naturlig at valg av ord også vil variere fra person til person uten at det trenger å være pga at man har lyst til å fremstå som sofistikert. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ™ bak ord også... OOH TEH SOFISTICATEDNEZZ™ Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Play hard. Go pro™ Det er faktisk et trademark :!: Lenke til kommentar
kag Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Vel, jeg vet ikke helt. Noen av dem er litt artige også. War on terrorism™ foreksempel. Er liksom bare å si war on terrorism™, så har du liksom fått sagt så mye. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det er ikke galt, men folk bruker det 24/7, skal liksom se så veldig sofistikert og alt mulig. Liker det ikke. så enig så enig Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg tenkte på NFSU 2 når jeg så emnetittel. "What up, dog?" [OT]Han sier ikke "What up, dog?" han sier "Yo Waz up dawg!?"[OT] Foresten hva betyr "DOG", mener selv at det betyr "men"... (Hvorfor klager og syter du når avataret ditt sier tydelig no whining ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå