Pels Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Hva er deres planer eller hva er det dere har tenkt å gjøre bedre i år 2005 ? Jeg: gjøre mere for skolen + ha det hyggelig ___ ja, leif Endret 31. desember 2004 av Fur Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Gjøre alt jeg ikke fikk gjort i fjor... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Tja... Nyttårsforsetter og planer er to vidt forskjellige ting.¨ I år har jeg planer om å dra på tur med klassen, til Spania eller lignende. Ferietur, kjøre til Kroatia eller noe sånt. Ta lappen. Sitte masse ved dataen. ...og masse mer. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har planer om å ta lappen(klasse b) å kjøpe meg en bil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har planer om å finne meg et nytt sted å bo... (har ikke store valget da) Og har planer om å kjøpe ny harddisk... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ta fagbrevet , bruke mere penger en i dag , drikke mere , røyke mere , og alt annet som er usunt eller var det motsatt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå