Freqtal Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vet ikke om det e her, i "Lagringsmedier" eller i "Annet om hardware" eg skal poste denne, menmen, tar sjansen på her... Installerte nettopp NOD32, og det funket helt fint helt til eg restartet maskinen andre gangen. Det som skjer e at det kommer opp en melding med at "Disk er ikke klar" eller noe sånn. Eg har ikke diskettstasjon, så det e nok dette som skaper problemet, men kordan kan eg fjerne denne meldingen? E det NOD32 som sjekker alle diskene når eg slår av maskinen, eller e det noe annet? (E egentlig ikke noe problem fordi den restarter uten problemer selvom meldingen kommer opp, men hadde vært greit å få fjernet den ) Takk for hjelp Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) har det samme problemet.... vil gjerne få fikset det jeg åsså Endret 1. januar 2005 av Mats-Andre Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 dette bildet kommer opp når jeg slår av pcen min: kan noen hjelpe oss sånn at vi kan få vekk den feil mld når vi slår av maskinen? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) dette bildet kommer opp når jeg slår av pcen min: http://home.no.net/jatollne/bilder/nod32%20problem.JPGkan noen hjelpe oss sånn at vi kan få vekk den feil mld når vi slår av maskinen? Jepp, den feilmeldingen Endret 1. januar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 virker som NOD32 antar at du har disketstajon... jeg har eller ikke disketstasjon . jeg avinnstalerte nod32 og da kom ikke den feil mld opp Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg fikk også den feilmeldingen, men etter at jeg oppgraderte PC'n og omsider kvitta meg med diskettstasjonen forsvant feilmeldingen. Merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå