NoLimit_^ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Har (etter mye mye stress) klart å fått koblet en floppy kabel til hovedkortet på min shuttle SN85G4V2 socket 754. Naturlig nok er floppykabelen tilkoblet en diskettstasjon. I diskettstasjon er det også koblet til en sånn liten strømduppeditt. Når jeg skrur på datamaskinen så lyser diskettstasjonen, og den dukker opp i min datamaskin. Men hver gang jeg skal inn på disketten som er i står det "vennligst sett inn en diskett i stasjon a:", det virker ikke som den finner disketten. Jeg har ikke prøvd så mye innstillinger i bios, eller noe sånt, kanskje noen vet hva som ville hjelpet/fikset problemet? Skal bruke disketten til å formatere. Og når jeg trykker F6, og velger "specify additional devices" finner den ikke disketten da heller. All hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hei, godt nyttår, har du prøvd å snu floppykabelen ? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Ja, hehe, jeg gjorde det, så funket alt Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå