Gå til innhold

Hvorfor sitter DU foran PC`n på nyttårsaften?

riktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fabelaktig nyttårsfeiring i år. Damen droppet den planlagte kosekvelden med kalkun og godt drikke og greier til fordel for å reise med familien sin for å feire med noen slektninger. Ble mildt sagt skuffet og søkte derfor trøst i pcene mine og en dvd med Jean Michel Jarre på høyeste volum på hjemmekinoen.

Lenke til kommentar
Fabelaktig nyttårsfeiring i år. Damen droppet den planlagte kosekvelden med kalkun og godt drikke og greier til fordel for å reise med familien sin for å feire med noen slektninger. Ble mildt sagt skuffet og søkte derfor trøst i pcene mine og en dvd med Jean Michel Jarre på høyeste volum på hjemmekinoen.

Det er jo helt jævli da. Godt å JMJ til å trøste deg, for den karen er ett geni.

Lenke til kommentar

Det er jo helt jævli da. Godt å JMJ til å trøste deg, for den karen er ett geni.

JMJ har vært min favorittartist siden midten av 80-tallet. Er god sjelemedisin for en dag som dette. Får ta igjen feiringen i en annen sammenheng. Men først får man se om tilstanden i heimen forandrer seg fremover...

Godt nyttår uansett... så får vi se hva det nye året bringer...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

det er ikke nyttåraften som tells da folx, det er 16 mai som gjelder!!! i :w00t::w00t:

kke sant??!!?!

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar

nå er det bare og bli kvitt alle di fylla syke folkan i stua så er livet koz ;)

det var etterpåfest her til 4 på morran så dro di jammen på en annen etterpåfest og var ikke hjemme før 7 !!!! og da vekte di meg

(btw det er fortsatt veninnene te dama det er snakk om )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...