:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 og jeg har noe i halsen som gjør det er sinnsykt vondt å svelge. Du fikk det, du også... Fikk det jeg og.... Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sjuk Vondt i magen og greier. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hehe. klarte å holde meg uten pc det meste av nyttårskvelden. To ganger innom for å laste over bildene fra cammet (sånn går det når en tar i raw). Ellers sitter jeg her nå for feiringen er endelig slutt Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nyttårsaften er ikke hva det en gang var, i likhet med jula og slikt. Støttes Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 sitter her nå for jeg har vært på jobb , deretter vært sjåfør for dama og venninedene hennes , og så er jeg små syk ( sykemeldt meg i morgen jeg ) og så er det naspill i stua så da er det mere stille her , det er singstar for det lunger kan makte nede Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 fordi det var drittkjedelig ute. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fordi nå smeller det ikke mer og det er veldig kaldt ute! Det er mer koselig her inne! Har ikke avtalt noe med folk, bare slappe av her i kveld på forumet og i mine egne tanker. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 For nå har jeg akkurat kommet hjem etter 1 1/2 times sjåførrunde. Bah nå er jeg lei! De fyrte av raketter fra bilen Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 sitter hjemme fordi jeg ikke kom gjennom for å ringe å avtale plass å møte Det e kjipt Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Siden jeg netopp har kommet hjem Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fordi jeg nettopp har kommet hjem og skal i gang med å steike meg en fortreffelig pizza. Nammiiiii Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fordi jeg har kommet hjem og ikke har noe bedre å gjøre.. Mmm data Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kom akkurat hjem og får ikke sove siden jeg har snudd døgnrytmen helt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fordi festen er over. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fordi festen er over. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er trygt her. Risikerer ikke å få en av pinnene som blir igjen fra rakettene i huet Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fordi festen er slutt og jeg må ta meg av ett par dritiings kamerater som sover i gjestesenga og yms fordi jeg er alne hjmme. og Pc roxxor da boxxor. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Rett og slett fordi jeg nettoppp har kommet hjem og fortsatt er ganske børstings, men jeg legger meg sikkert snart. Edit: Rettet opp i gårsdagens skrivefeil. Endret 1. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fordi nachspielet omsider er over... må jo litt innom PC-en. Har nesten blitt edru igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg