riktig Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ja, hvorfor det? Jeg lider selv av samme skjebne. Ser at temmelig mange er pålogget i kveld. For mitt vedkommede ble det mye krøll og personlige grunner som gjør at jeg blir hjemme. Er du lat? For glad i PC`n? Syns du det er tull å feire nyttår? Fortell fortell. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) fordi jeg er syk og ikke har noen venner som vil sitte sammen med meg Endret 31. desember 2004 av NitroPlex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Fordi madammen ikke er her og orker ikke å feste. Lenke til kommentar
nord Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 er storm her jeg bor så nyttårsfestene i nærheten er sløyfet. sitter nå hjemme med mor, far, onkel og tante x 2, drikker mildere kaffekarsk og hører på verdiløs skjit prat. sitter akkurat nå og chatter med en god kompis på msn, venter på rakett oppskyting i full vind. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er rett og slett ikkje i humør til å gå ut i kveld, og ingen gidder å bli med ned på parkeringsplassen for å skyte småfugl med raketter... =/ Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Måtte sjekke Hattrick og junioren min, ellers bare venter jeg på at vi skal begynne å skyte opp Rockets Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 fordi jeg tester nymusa Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Fordi vi har en god del gjester besøk og jeg er bare nødt til å ta små pauser her oppe ved pc`n i blandt. Nå er det på tide med raketter ! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Fordi jeg har vannkopper i en alder av 17, noe som er for å si det mildt, jævlig. Huden min har 1 millard røde prikker, hodet gjør vondt og jeg har noe i halsen som gjør det er sinnsykt vondt å svelge. Endret 31. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Nyttårsaften er ikke hva det en gang var, i likhet med jula og slikt. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg måtte jo ut og sende opp noen raketter, men nå er er det Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Feirer på min egen måte, med PC og xbox. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Fordi alternativene ikke virker mer appelerende. Endret 31. desember 2004 av thomasr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Fordi pc'en står og går i stua og minstemann turde ikke gå UT å se på rakettene så da ser vi fra stua... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er hos noe familie nå, og været ute er mildt sagt ikke særlig fristende! DERFOR finner jeg meg selv plassert forran pc-en etter fyrverkeriet var sendt til vers! Lenke til kommentar
runela Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 for at nyttårskvelden her er til og kjede seg i hjel på... Er alene i huse nå. ikke noe bedre og finne på Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Drittvær, er småsyk, avlyst fest.. You name it. Jaja, får forhåpentligvis med meg et par nyttårsfeiringer til. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Familien min er bare baisj. Sitter å spiller kort og slikt. Bror min har okkupert eneste tv'n. Har ingen rakketter. Og da er den eneste trøsten jeg kan få: En gammel shitty pc, og surfe på nettet med et knall MODEM. Godt Nyttår Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 og jeg har noe i halsen som gjør det er sinnsykt vondt å svelge. Du fikk det, du også... Jeg sitter her fordi jeg er ferdi med rakettene, og jeg har ikke noe mer å gjøre. Alle vennene mine er enten på fest eller på hytta, så det er fint lite å gjøre her atm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg