Sir_cruz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) en 3000p4 chip settet skjermkort (ikke nødvendig tror jeg , har ATI PC 9800pro) tengte litt på HD men ? Det som er målet med vann kjøling er og fjerne all støy, så dere skjønner sikkert da at jeg ikke vill ha masse vifter i pcen Har nå 14db PSU (den kan jeg beholde sånn den er) 2 kabinett vifter (på 6 Hd'er) CPU vifte boxed (bråker) Chipset vifta (bråker og har ødelakt kule lager så den er ekstrem etter at pcen har stått litt) Vifta på skjermkortet tror ikke det støyer noe spess Edit : Alt skal være inni pcen , det skal ikke være ekstremt Spenn og bruke 1500-2000 rundt der... Endret 1. januar 2005 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er vel ikke så mye å få for 1500/2000 hvis du skal ha alt det der nedkjølt... Jeg har hørt dette er bra: WaterChill CPU/VGA/Chipset-A Cooling kit Om du har socket 775, så må du ha annen CPU-blokk Btw; det heter Vannkjøling. ikke Vann kjøling Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er vel ikke så mye å få for 1500/2000 hvis du skal ha alt det der nedkjølt... Jeg har hørt dette er bra: WaterChill CPU/VGA/Chipset-A Cooling kit Om du har socket 775, så må du ha annen CPU-blokk Btw; det heter Vannkjøling. ikke Vann kjøling næmmen.. du lærer kassa! *klappe på hodet* lenge leve aksjonen mot orddeling! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) ok, det der var mere spenn en jeg hadde gitt... men jeg kan jo altids finne en uten VGA bare cpu og chip har socket 478 Edit : hva er størelsen på Zelman greia (den du skal ha utefor pcen) den ser ekstremt stor ut på bilde siden den er dobbelt så stor som toweret... men jeg har Big tower eller maxi som noen kaller det. så kansje jeg kan modde den inn Endret 1. januar 2005 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hmm. Hva med en Zalman vifteløs en som er ekstern da? kjøp til chip (om det går) Har ikke peiling på om det går eller ikke, hvis ikke kan det bli vanskelig Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 ja , det er kansje mulig men jeg må kunne ha den inne i kabinettet. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ok, det der var mere spenn en jeg hadde gitt...men jeg kan jo altids finne en uten VGA bare cpu og chip har socket 478 Edit : hva er størelsen på Zelman greia (den du skal ha utefor pcen) den ser ekstremt stor ut på bilde siden den er dobbelt så stor som toweret... men jeg har Big tower eller maxi som noen kaller det. så kansje jeg kan modde den inn drop ferdigsettet.. kan gi deg et ferdig oppsett i morgen, holder selv på å sette sammen et sett til 478, og nvidia.. er ikke helt sikker på om det er det du har.... ihvertfall, radiatoren jeg vil gå for er heatercore.. i forhold til pris/ytelse er den klart best ifølge alle de jeg har pratet med Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 har ATI Radeon 9800 pro Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Hva med denne pakka : http://www.mamut.com/coolnsilent/subdet38.htm Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva med denne pakka : http://www.mamut.com/coolnsilent/subdet38.htm Den tror jeg er knall. Hvor mye koster det? Ikke glem at du må ha vifter i tillegg, som er rimelig dyre... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 3000kr. Vil råde deg til å kjøpe fra USA. Lag tank selv, bruk de nedsenkbare minipumpene(billigere) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ehh , jeg er ikke veldig. Keen på og mekke noe med veske i. (untatt vannpipe osv av 1,5 litere men hvem kan ikke det) ja kostet 3000 om jeg ikke har tatt feil. liker heller ikke bestille fra utlandet jeg vill ha det 2 dager etter at jeg bestillte det er kresen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå