Data_Smurfen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 halla... jeg har en AMD Athlon XP 2600+ som jeg lurer på sånn ca hvor mange volt den tåler med standard kjøler...? takker for alle svar Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hei! Og godt nytt år! Det er ikke vits å stille opp vCore uten å ha klokka CPU. Reiner med at du ikke har klokket siden du ikke skriver dette. Så vCore kan bare stå forløbig... Det er når du har klokket og CPU'n on når den blir ustabil du stiller opp vCore. Gi oss litt mere info så skal du nok få hjelp Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 jeg har klokka den men den blir ustabil så derfor lurer jeg... og godt nytt år til alle sammen Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Okay! Over 1.8 vCore med luftkjøling er ikke å anbefale...(Du kan jo selfølgelig ha mere da, men det går jo ut over tempen... Hvordan sjekker du om den er ustabil? Prime95? Hvilke temps har du? Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 til og skjekke om den er ustabil bruker jeg 3dmark 2001, vet ikke om det går bra, hvor kan jeg få tak i prime 95? temp er på i følge hovedkortet mellom 38 og 41 grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå