Gå til innhold

6800GT - asus eller gainward?


XciTe

Anbefalte innlegg

Vil dere ha min mening? Gainward er noe oppskrytt piss, og den latterlige navngivingen av kortene deres av typen: "super ultra mega turbo 5200 256mb ram" for billige 5200 kort og påfølgende "MEGAsuper multivitamin 6800 orgasm-edition goes like a fuckin ant @amphetamine" for å toppe neste kort igjen.

du glemte rocket ;)

 

sant nok at de ikke er verd penga i forhold til hva andre kort koster men jeg skulle rolig mene at gainward er det tryggeste valget,

men de er ikke verd er tusning mer enn asus sitt siden du mest sansyligvis ikke merker forskjell på ytelsen uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg var storforøyd da jeg fikk fx5200 (flimmer xtreeeeme) fra gainward wow tenkte jeg 256 ram!! det veirka jo nesten usansynelig for et par år sia.. ja var fornøyd den første måneden. men dette kortet er virkelig ikke oe BRA kort.. hl2 gå jo ok samme med source men får ikke lov med høyere instillinger enn ingen af eller aa og ikke høyere opplsøning enn 1024x765 og alikevel hakker det.... det er stor forsjell fra ett 256ram kort til ett annet! (håper jeg da) :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...