Gå til innhold

6800GT - asus eller gainward?


XciTe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Asus har GDDR1, mens Gainward har GDDR3.

WHATEVER

 

Hva er dette da?

 

LINK 1

 

LINK 2

 

De bare skrev GDDR3 for moro skyld?

Link 2:

 

Video Memory 256MB DDR3

Engine Clock 350MHz

Memory Clock 700 MHz(350MHz DDR)

 

700mhz er ddr 1 og ikke ddr 3 ram,men tror noen innformasjon er feil her,de selger vel neppe et 6800 GT med ddr 1 til 3 677,-

 

så tror begge er ekte GT med 256MB og 1000mhz ddr 3 ram..

 

 

ps:du bør iallefall undersøke dette først.

Lenke til kommentar
tror 128mb typen yter litt dårligere, er ikke sikker.

riktig det! har lavere klokkehastighet enn de andre 6800gt 128mb'ene. er egentlig et modda 6800nu kort. men til prisen det blir solgt er det fortsatt et bra kjøp!

Men ingen av de som er linket til er 128mb-typen, ffs?! Asus 6800GT med 256GDDR3 minne, er like bra som Gainward sitt, bortsett fra at du ikke kan klokke det til Ultra på garantien.. Desverre....

De er nødt til å ha oppgitt feil i specsa, da et 6800 Gamer Edition standard kjører 350/1000....

Lenke til kommentar
jeg tror nok gainward er hakket bedre, jeg liker vertfall gainward bedre.

og gainward korta er jo vertfall ekte 6800gt kort

For det er ikke Asus sitt da eller? Bare pisspreik! De stiller helt likt. Dessuten er Asus-kortet roligere...

v9999 kortene til asus har hatt en tendens til å være litt snåle.

nå ser det ut som de har retta på det men jeg stoler fortsatt ikke helt på dem.

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302122&cks=PR

Asus kort med GDDR1 2.500 kr

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304636&cks=PRL

Asus kort med GDDR3 3.600 kr

 

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=142151

Gainward kort med GDDR3 3.800 kr

 

Rekner med det var førstnemte han i første post nemte siden det var det kosta ca 1.300,- mindre enn Gainward sitt 6800GT og det er pga GDDR1.

Lenke til kommentar
tror 128mb typen yter litt dårligere, er ikke sikker.

riktig det! har lavere klokkehastighet enn de andre 6800gt 128mb'ene. er egentlig et modda 6800nu kort. men til prisen det blir solgt er det fortsatt et bra kjøp!

Men ingen av de som er linket til er 128mb-typen, ffs?! Asus 6800GT med 256GDDR3 minne, er like bra som Gainward sitt, bortsett fra at du ikke kan klokke det til Ultra på garantien.. Desverre....

De er nødt til å ha oppgitt feil i specsa, da et 6800 Gamer Edition standard kjører 350/1000....

bare forklarte så folk skulle slutte å snakke om de korte. men det hjap ikke. men hvorfor i all verden kjøpe fra gainwar el asus når du får samme kortet fra club3d 500,- billigere! det lurer jeg på!!!

Lenke til kommentar
jeg skal innen en 3 dager kjøpe meg grafikk kort til rund 3000.. skal ha ett ordentlig bra som kan kjøre spill på max.. derfor går jeg etter club 3d kortet.. det eneste minusen jeg ser er at det ikke er ett velkjent merke... :\

Vel, hvis du søker litt på google f.eks, så finner du nok noe. uten tvil beste kortet i priseklassen 3000-3800 :)

Lenke til kommentar
jeg skal innen en 3 dager kjøpe meg grafikk kort til rund 3000.. derfor går jeg etter club 3d kortet..

bra! bundelen du får er antagelig ikke så bra, fordi club3d satser på billigere kort og da går det utover bundelen. men kjøleløsningen til club3d skal også være meget bra!

 

jeg kan ikke si annet enn at det er et bra valg! driver å sparer til dette kortet jeg også :innocent: når jeg får lønn blir det nok et 6800gt fra club3d på meg også ja! :dribble::love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...