EinarEriksen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Det beste fra 2004 Nå flyr nyttårsrakettene til værs. Året som vi tar farvel med har vært et svært spennende år når det gjelder både mobiltelefoner, PDAer, dupeditter og Amobil.no. Her ser du høydepunktene fra år 2004, samt kåringen av mobiltelefonene vi kommer til å huske best fra året. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Ble dette riktig? Bildet går "ned" i "Diskuter i forumet"-grafikken. Synes dessuten man godt man kunne fått litt mer info om 6630 og et bedre bilde, men. Ellers flott artikkel. Men det med loffen og jødedo trur jeg er allmennkunnskap edit: kjører Firefox 1.0 her. Endret 1. januar 2005 av INGaR Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Linken til testen av S65 fører til den om Nokia 6630... Lenke til kommentar
HellKicker Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 nå er vel den egentlige setningen "maxi på loffen", og ikke bare "loffen". Skriver man "maxi på loffen" med t9, uten å endre ord, får man ironiske "Nazi på jødedo" Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ble dette riktig? Bildet går "ned" i "Diskuter i forumet"-grafikken. Synes dessuten man godt man kunne fått litt mer info om 6630 og et bedre bilde, men. Ellers flott artikkel. Men det med loffen og jødedo trur jeg er allmennkunnskap edit: kjører Firefox 1.0 her. Tror ikke det... Men bra artikkel!! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tror ikke det... Jeg opplevde samme bug i Safari. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Tror ikke det... Jeg opplevde samme bug i Safari. Det viktige er: Opplever du det fortsatt? Da jeg publiserte artikkelen var det slik, men jeg resizet bildet 10 minutter etterpå. Hvis det enda er et problem i Firefox skal jeg se på det. Har ikke tilgang til Firefox på den PCen jeg bruker nå. Er på juleferie enda . Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja, jeg oplever samme feil ennå. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ja, jeg oplever samme feil ennå. Skal være i orden nå. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skal være i orden nå. Ja, opplever ikke bugen lenger jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg