ggp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Jeg har kommet så langt at jeg mangler bare 1 ting på hjemmeside editoren min. - Og det er: Jeg vil at teksten på hjemmesiden (news.php) skal dukke opp inni textfield'n min. Hvordan ? (uten å bruke include) Tidligere brukte jeg <textarea name="upload" cols="120" rows="30" id="upload"><?php include("news.php") ?> </textarea> ... Men da fikk jeg opp <Html> tag, dette vil jeg fjerne slik jeg bare ser teksten. Går dette ann ? Takker for hjelp Endret 31. desember 2004 av ggp Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hva med <textarea name="upload" cols="120" rows="30" id="upload"> <?php $text = implode('news.php'); echo "$text"; ?> </textarea> ?? er faktisk ikke helt sikker? står det <html> i news.php? hvis det gjør det så blir det jo ganske vanskelig da Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hmm du må vel bruke readfile() ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå