-Teddy- Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Lagde en til jeg, bare fordi jeg ikke har bedre ting å gjøre Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg lagde enda en jeg Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 lag noe funky a la: all slags form for fyrerkeri, tankser, kinaputter osv hell litt tennveske over... pluss litt andre rare saker som kan ta fyr/sier *pang* teip alt sammen og tenn på, run in cover og håp at noe funky skjer Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) del tre var litt vansklig å se.. hvor er lommelukten ? Btw.. du kan stille opp de stridsvognene fra 1-3 og se hvem som er mest herpa ^^ ___ EDIT: whitesprit Endret 2. januar 2005 av Fur Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 De eksisterer ikke mer. #2 og #3 var totalvrak når vi var helt ferdig med dem, og #1 har vi pælma. Hittil har det vært minst igjen av #3 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kompisen din var skikkelig søt. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kompisen din var skikkelig søt. LoL :!: det finnes sånne mennesker også jah, neida Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kompisen din var skikkelig søt. WORD! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Søppel ja. hvor er det "æ se på dæ å æ si: lol" bildet nå ? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 er det ingen her som noen gang har prøvd og teipe sammen 3 raketer og koble sammne luntetne? hadde ver kult og se 3 raketer sprenge på likt Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 er det ingen her som noen gang har prøvd og teipe sammen 3 raketer og koble sammne luntetne? hadde ver kult og se 3 raketer sprenge på likt Jeg har da prøvd, men det blir ikke noe spesielt mer "Whooohooo" enn med stridsvognene. Det er heller bedre å kjøpe et billigbatteri til 50kr eller noe for å se slikt Btw, Jeg hadde ikke dobbeltpost på denne siden her før, Alex hadde postet en "" imellom dem! En eller annen mod må ha slettet posten hans. Meneh, whitesprit? Det vil da bare brenne godt, men det vil jo ikke eksplodere... Og det er eksplosjoner som er GØY! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå