-Teddy- Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Laget enda en vi... Trykk på de i rett rekkefølge så får bildene noen mening Det er 2 videoer og, du finner dem om du trykker på dem Kompisen min: ---------------------------------------------------------------------------------------------- Den nesten Nye: Bilde #1 Bilde #2 Film #1 Bilde #3 --------------------------------------------------------------------------------------------- TRYKK PÅ LINKENE I REKKEFØLGEN DE LIGGER ( Om dere ikke har dårlig tid =P ) Del En Bilde #1 Bilde #2 Bilde #3 Bilde #4 Del To Dette må da kunne kategoriseres som søppel? Hva tror dere jeg hadde i stridsvogna på del en av filmen da? Sier det etterpå jeg, men det er vel egentlig ingen som bryr seg. Endret 2. januar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 helt rett, det er faan meg ingen som bryr seg.... ikke jeg heller.. lastet ned filmene i håp om å finne noe å mastruxxre etter... men akk nei Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 helt rett, det er faan meg ingen som bryr seg.... ikke jeg heller..lastet ned filmene i håp om å finne noe å mastruxxre etter... men akk nei Hehe Det er ekte søppel jeg har laget da =) Basert på ekte kjedsomhet vettu Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hva betyr Pwan? hmm mente vel PwAnEE!!11 my bad Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Dærsken, tråden min tar jo helt av Noen som vet hvor man kan kjøpe større stridsvogner? EDIT: Det som var inne i tanken var: 2x Crackler 1x Smatter Bombe 1x Grisehyl 1x Tiger Rocket ^^ Og litt teip, så satt alt sammen så hang alt sammen Endret 31. desember 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hva betyr PwAnEE da? Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Noen som vet hvor man kan kjøpe større stridsvogner? Finner sikkert noen i Irak (tørr vits) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 haha genialt dårlig :p ^^ du burde har brukt en vannfylt vogn med kinaputt Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 haha genialt dårlig :p ^^ du burde har brukt en vannfylt vogn med kinaputt Hmmm, vannballonger og hurricanes er kanskje ikke så dumt. Se om jeg kan mekke flere filmer etterpå / i morra. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Liten unge med fritidsproblemer kalles det der.. 9-10 år?? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Liten unge med fritidsproblemer kalles det der.. 9-10 år?? å sprenge ting er gøy. Eller ødelegge/kaste ned ting fra høyde Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 å sprenge ting er gøy. Eller ødelegge/kaste ned ting fra høyde Amen! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hurra *vifte med norskt flagg* Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Hurra *vifte med norskt flagg* :!: Godt Nytt År alle sammen da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 utrolig lite imponerende da kunne du ikke mekka deg et stativ til det kamerat så det kunne vært mulig og se noe ? raketten kunne du nokk sikkert dratt lenger , sprengt en postkasse eller noe annet (ikke det at det anbefales da ) Lenke til kommentar
runela Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 LOL :!: er så trøt og kjeder meg så jeg holder på og gå på veggene... men dette var så domt at det ble morsomt :!: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Teddy, jeg vet du kan bedre. Lag flere sånne videoer. Hadde vært gøyalt Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jeg skulle egentlig gå rolig vekk fra tanksen, men driten antente jo nesten før kompisen min fikk tent på lunta! Dette var bare ment som litt søppel, ikke noe med en ekstrem underholdningsverdi Noen som kan tenke seg hva annet jeg kan gjøre? Det jeg har igjen er: = Overflod Stridsvogner Mini Bees 4 Grisehyl Smatterbomber Cracling 10 Tiger Rakett 5 Hurricane Blink Bomber Mulitflash Camelia Jordsol ++ Skal prøve å tenke ut noe jeg... (Ugh, tenke, *Bli sliten ved tanken av det* ) Endret 1. januar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå