adsfiklam Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Har tenkt å få meg en ny pc. Skal bruke den til spill og videoredigering. Så jeg tenkte denne pc-en fra Mamoz.no så grei ut: Klikk her Hva mener dere? Og blir det billigere å bygge en tilsvarende Pc? Takk for alle svar Ps: Og er det sant at dem tar 1000 kr i frakt? Endret 31. desember 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ser for meg ut som et greit kjøp, hadde kanskje gått for et litt kraftigere skjermkort om det var for spilling tho. Prisen skal jeg ikke uttale meg om, er en stund siden jeg var oppdatert på prisnivåene.. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Ser for meg ut som et greit kjøp, hadde kanskje gått for et litt kraftigere skjermkort om det var for spilling tho. Prisen skal jeg ikke uttale meg om, er en stund siden jeg var oppdatert på prisnivåene.. Men tror du det går ann å bygge en tilsvarende Pc billigere? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Du kan jo prøve Ja, jeg skal prøve å sette opp en tilsvarende PC. Men er det ingen andre som også kan prøve, jeg er ikke så flink På forhånd, takk Endret 3. januar 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nettopp bygd nogenlunde tilsvarende PC, litt forskjell på merker osv. @ PSDATA.no og kom opp med 11769,- uten høytalere og en del av ekstrautstyret, så prisen på mamoz virker ganske rimelig Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Nettopp bygd nogenlunde tilsvarende PC, litt forskjell på merker osv. @ PSDATA.no og kom opp med 11769,- uten høytalere og en del av ekstrautstyret, så prisen på mamoz virker ganske rimelig Hmm Da trur jeg at kanskje ikke gidder å bygge, selv om det hadde vært gøy. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Meget bra oppsett det der, mye for pengene. Dual layer 16x DVD-brenner er fint. Mye minne, som er utmerket for videoredigering. Stor harddisk, får aldri nok av harddiskplass. Meget rask CPU. Godt skjermkort for spilling. God skjerm. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Dual layer 16x DVD-brenner er fint. Dual layer, betyr det at jeg kan brenne 8,5 GB på en DVD? Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Dual layer 16x DVD-brenner er fint. Dual layer, betyr det at jeg kan brenne 8,5 GB på en DVD? om du bruker dual-layer plater så Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Dual layer, betyr det at jeg kan brenne 8,5 GB på en DVD? Ja, men da må du jo også ha dual layer plater som koster over 50 kr pr. stk... Endret 3. januar 2005 av DjNeo Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Dual layer, betyr det at jeg kan brenne 8,5 GB på en DVD? Ja, men da må du jo også ha dual layer plater som koster over 50 kr pr. stk... Å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå