Efreet Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 etter at eg kjøpte ny kjølar til grafikkortet mitt har eg hatt to vifter liggende her. Dei er sikkert 60 eller 80mm, og hørte til mitt GW 6800 gt kort. Eg tenkte, siden eg skal kjøpe meg rheobus viftestyraren, og det følger med ein overgang for å kople til grafikkort vifter (2pin) så tenkte eg at eg kunne montera desse i fronten på kabinettet i ein av dei plassane der eg ikkje bruker. Nokon som har nokon peiling på korleis eg kan gjera dette? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Bruke 2-pins overgangen til 3-pin, forlenger og inn i rheobusen Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 eh.. eg viste da det.. men om du veit ein ide til korleis eg kunne festet det? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva mener du? Hvordan du skal feste rheobusen i kabinettet? Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Eg skal feste rheobusen vanleg, har ikkje noko å sei den.. Men eg må vel laga ei lita skisse. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Sjekk bildet, eg snakker om korleis eg kunne festet GPU viftene frå mitt gainward 6800 GT på eit 5,25" bracket i front. Kva verktøy trenger eg. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Se gutten kan tegne neida... go idë æ vettkje.. har ikke dremeln allt? <Nudle> Endret 1. januar 2005 av Nudle Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Eg trenger iallfall borr til Skruene og bor/stikksag eller noe til å skjære ut hullene. Men kva skal eg bruke i plastik for at det ikkje sprekker? Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 ingen som veit kva verktøy eg treng? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 vis du bare skal bruke en 5,25 brønn og de viftene er 60mm så får du et problem, viftene er stårre en brønna, brønna er nemmelig litt over 4 cm, etter mine mål og forståelser. rett meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Du har rett. Men eg har 4 plasser, øverste går til dvd-brennar, ant overste til viftestyring og nederste går til Dette her, Men bracketen inni har område nedenfor, så eg plasserer dei nederst mogleg, om det ikkje går så får eg bare realisere at eg ikkje trenger den slot nr3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå