DezTruckTor Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hei Finnes det en side som inneholder masse gratis programvare til ps2? Det finnes mye god prgramvare til playstation (som de færreste benytter seg av, til tross for at den er gratis), som f.eks. mediaspiller for avspilling av mp3 og DivX. Noen som vet om en slik side? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 w00t ? Så du mener at man kan finne et program som lar meg spille av divx formater på min PS2 ?? Isåfall så skal jeg finne det.. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 w00t ?Så du mener at man kan finne et program som lar meg spille av divx formater på min PS2 ?? Isåfall så skal jeg finne det.. Har du virkelig ikke hørt om playstation 2 reality player? Det finnes mange andre også. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Nope aldri hørt om dem. Men skal sannelig finne ut mer om dem Godt Nyttår Jeg fant jeg fant. Det er et forum, men det inneholder diskusjoner om forskjellige Programvarer for PS2. Fant forresten den playeren du snakket om der også. PSXForum Endret 31. desember 2004 av zuco~ Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Har du sjekket ut: www.ps2ownz.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå