Januar333 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 kan jeg være med, klarer å skrive lol på brøkdelen av et sekund. neida, lykke til..keeep up tha hard work Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 kan jeg være med, klarer å skrive lol på brøkdelen av et sekund. neida, lykke til..keeep up tha hard work ville du vere med ??? Lenke til kommentar
csboy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Kan jeg få være med? Edit: Spiller bare cs:s Endret 4. januar 2005 av csboy Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Kan jeg få være med? Edit: Spiller bare cs:s ja så klart har ikke laget siden enda trenger et klan tag (navn) her er eks på en annen klan jeg har : www.freewebs.com/clan_bravo Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. *stenges*.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg