the_totning Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) noen som vil hvere med og bygge opp en klan ? jeg har drivet litt med klaner og klan-byging. vi trenger et klan tag (navn) så kom med et forslag. Jeg kan kontaktes på msn [email protected] eller her så klart. Endret 1. januar 2005 av the_totning Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvor gammel er du totning? Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 no offence, men engelsken din var litt "dårlig" syns du burde forbedre den litt før du prøver å lage en seriøs klan. Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 bull shit !!!!!! clan_bravo har mange som vil joine men jeg tar bare inn de som kan og spille klan handler ikke om engelsk eller hvor gammel man er men hvor god du er og spille !!!!! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) bull shit !!!!!! clan_bravo har mange som vil joine men jeg tar bare inn de som kan og spille klan handler ikke om engelsk eller hvor gammel man er men hvor god du er og spille !!!!! Mange som vil joine? Derfor dere ikke har fult lag engang? Endret 31. desember 2004 av Plomma2 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 if you wanna join press on the join button to the right Vil ikke vere pirkete, men "join" knappen er til venstre.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 if you wanna join press on the join button to the right Vil ikke vere pirkete, men "join" knappen er til venstre.. HAHAHA..dreven klan-bygger...HAHAHA Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 bull shit !!!!!! clan_bravo har mange som vil joine men jeg tar bare inn de som kan og spille klan handler ikke om engelsk eller hvor gammel man er men hvor god du er og spille !!!!! Veit ikke hvor god clan det er jeg. Men hvis ingen skjønner hva du skriver så er team-work ikke akkurat så idéelt. Og siden en clan bygger på team-work så... Er det nødvendig å gjøre seg forstått. Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 seriøst, greit nok at han hadde en del skrive feil, men dette er bare tull å skrive om! hold dere til emne! Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 OT : Greit han bare er 13, og hvis dere i det hele tatt skal gidde å svare får dere komme med noe nyttig, istedenfor å sitte og le av han osv. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 http://www.freewebs.com/clan_bravo/rules.htm om noen ville joine så e det faktisk rimelig harde krav ;-\ men no var eg lamar. GOD NYTTÅR OG GLHF MED KLANEN Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Lite forslag til å gjøre det enda bedre; -Fjern skrivefeil på side -Det er vel ikke vanlig at klanleder kaller seg "tag - leader" -Regler: Det er heller ikke vanlig at man MÅ kalle seg realnick uansett. Det er ikke noe galt i at han er 13 år, bare han har bra peiling på taktikk osv. Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 OT : Greit han bare er 13, og hvis dere i det hele tatt skal gidde å svare får dere komme med noe nyttig, istedenfor å sitte og le av han osv. har alldri ledd av han fordi han er 13år. kom bare med konstruktiv kriktikk om at han burde skjerpe engelsken sin. Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 greit har en del skrive feil men en i klanen hjelper meg med dem det var vere før vis det er noen som vil joine så si i fra ! ikke bare kritiser meg Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 og kommunikasjon vi bruker xfire www.xfire.com Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 bull shit !!!!!! clan_bravo har mange som vil joine men jeg tar bare inn de som kan og spille klan handler ikke om engelsk eller hvor gammel man er men hvor god du er og spille !!!!! Mange som vil joine? Derfor dere ikke har fult lag engang? fult lag hva mener du vi er fire nå, er 3 som vil joine men den en robydog er ikke spesielt bra gjennomfør spillet først er mit råd. og en som ikke har fåt prøvd seg ennå men samma med clan_bravo vietcong begyner og bli litt gammelt ikke så mange har interesse. dette skal bli en half life /countersrike (jeg spiller mest half life) er det noen som vil vere med og jeg lager en side så er det noen skrive feil si i fra så kan jeg rette det big deal !!! Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Lite forslag til å gjøre det enda bedre; -Fjern skrivefeil på side -Det er vel ikke vanlig at klanleder kaller seg "tag - leader" -Regler: Det er heller ikke vanlig at man MÅ kalle seg realnick uansett. Det er ikke noe galt i at han er 13 år, bare han har bra peiling på taktikk osv. ok skrive feil ok . jeg kaller ikke meg det det er [c_b] Gen. Dan nicket må man bruke når man spiller altså [c_b] først (i vietcong) ps: siden blir opptatert litt småt hele tiden så [c_b] 2. leader kommmer han ikke til og hete lengere jeg må bare få snakka men men dette er om half life/counterstrike ikke mer prat på clan_bravo Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 jeg lager en ny link vis en admistrator synes det er for mye med to linker steng da denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg