Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Er ikke helt sikker på om dette er den rette plassen å poste det, men prøver. Når jeg prøver å innstalere litt forskjellige apps. eller spill så får jeg den error'en som er vist på bildet. Jeg søkte litt å fant ut at jeg skulle laste ned "innstalasjons driver update" Det sto her. Men, da jeg skulle innstalere oppdateringen fikk jeg den samme error'en!! Noen som har opplevd dette og/eller vet hva jeg kan gjøre? edit: glemte bildet Endret 31. desember 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 .....hvor er bildet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Der er bildet. Det virker som om programmer og slikt med samme type InstallShield version ikke funker. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) http://community.installshield.com/showthr...1449#post301449 Endret 31. desember 2004 av Gimper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Han på det forumet der linker bare til den guiden jeg har linket til i den første posten. Der står det at du skal trykke her for å laste ned en oppdatering. Når jeg skal prøve å innstalere den så kommer den samme erroren opp..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Da blir det vel å formatere da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå