janfredrik Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Oppdaterte noen døde linker osv. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Om noen minutter har denne guiden levd i ett år Oppdaterte noen døde linker osv nå Godt nyttår! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Mulig spurt om før men =/ Lasta ned MS Antispyware nå, og launcha det for se liksom skal scanne senere.. Men da kom det et ikon i Tray.. Er dette et program som kjører hele tiden (i tray) og ikke bare er manuell søking når du vil?` I såfall, kan dette kjøres feilfritt med NIS06 ? Edit: Kan MS Antispyware kjøre (i tray) mens NIS 06 kjører? Endret 31. januar 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hva med å nevne Webroot Spy Sweeper som i siste testen til pcworld knuste microsoft antispyware, adaware, NIS osv. Testet dette selv for litt siden, og det fant en del ting som microsoft antispyware ikke fant. Anbefales. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Flott guide! Nå har jeg installert alle sammen, og nå kjører jeg den derre eScan -greia.. Får se hva den finner.. Ad-Aware og SpyBot S&D har jeg brukt før, men ikke de andre.. I tillegg kjører jeg NOD32 som AnitVirus, og Sygate Personal Firewall Pro som brannmur.. Holder dette, tror dere? Eller er det noe annet jeg bør skaffe meg? Hørte om den derre "Webroot Spy Sweeper", jeg også, men den koster jo peng.. hmm.. Er det verdt kjøpet, eller er jeg sikret nok? Takker! Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Nå har jeg avinstallert StarForce og Sony_ssm.sys fra Enhetsbehandling/Drivere som ikke er plug and play-kompatible, men finnes det flere enn disse to jeg må se etter? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Linken til Microsoft AntiSpyware er død. Ørjan... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Linken til Microsoft AntiSpyware er død. Ørjan... 5608734[/snapback] Prøv denne: http://www.microsoft.com/athome/security/s...re/default.mspx Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Får ikke lastet den ned der fordi jeg sitter i linux. Skulle bare laste den ned og legge den på en minnepinne. Får boote inn i windows da. Ørjan... Endret 15. februar 2006 av Orjanp Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Skulle vært oppdatert og satt som sticky denne. Lenke til kommentar
Number 7 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Har prøvd alle programmene, men det kommer fortsatt reklame fra Internett Explorer og det legger seg en gul trekant med et utropstegn i nede i høyre hjørnet. Hvordan kan jeg fjerne dette? Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg har allerede fått spyware som kjører på pc-en nå , lurer på om det finnes gode programmer til å FJERNE det ? Internett explorer spretter opp med 5 reklame vinduer hver gang pc-en starter opp .. ellers veldig bra guide Lenke til kommentar
Number 7 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Ingen som kan hjelpe? Endret 11. april 2006 av henriksand Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Lag en egen tråd så skal jeg hjelpe deg. Det du kan begynne med er å laste ned Hijackthis og post en logg i den nye tråden. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg får ikke til å installere kaspersky.. kan noen hjelpe meg? Ellers er denne tråden genial! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg tror ikke de som ofte er innom Sikkerhetsforumet følger denne tråden for å se om noen trenger hjelp. Det er mye bedre å starte en egen tråd. Lenke til kommentar
marcen_f Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Er det mulig å kanskje få en liten oppdatering av tråden? F. eks. hvilke spyware program er det/de beste som fjerner mest nå idag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nå er jo to andre veldig gode antispyware programmer kommet på markedet: SuperAntiSpyware og AVG AntiSpyware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå